מכבי אשדוד סיימה עונה חלומית – אתמול זה נגמר

מכבי אשדוד סיימה עונה חלומית – אתמול זה נגמר

זה עדיין לא סיכום, זו הכרת תודה לקבוצה הנהדרת שהציבה אשדוד. אתמול, בהר הגעש האדום של היכל שלמה נתנה הקבוצה של בראד גרינברג תצוגה מטורפת שהרעידה את הלבבות האדומים. זה היה צמוד, היו מהפכים אך לבסוף מסתבר שצריך גם טיפה מזל כדי לנצח משחקים גדולים.

אשדוד מפסידה בסדרה 3:1 ומסיימת את הליגה רגע לפני הפיינל פור כשבליגה הסדירה היא מסיימת במקום הרביעי והמכובד, הגבוה ביותר בתולדותיה הקצרים.

אין ספק שהצהובים של מכבי אשדוד באר טוביה נתנו עונה לפנתאון, עם ניצחונות גדולים על קבוצה בליגה, כולל הגדולות.

אז רגע לפני הסיכום הגדול וההכנות לעונה הבאה נסגור קודם את המשחק של אתמול, מה היה שם?

הפועל ת"א פתחה בחמישייה עם לימונד, מקניל, מנקו, גפני והווארד, אשדוד עם לונג, הנרי, ווריק, לי וצ'וברביץ'. האורחים התקשו מאוד בהתקפה וקלעו רק סל בודד של צ'וברביץ' בארבע הדקות הראשונות, בעוד מהעבר השני מקניל, לימונד ומנקו צלפו מבחוץ והווארד קבע יתרון 2:11. לי והנרי עלו על הלוח, אבל הקצב נותר אדום ולימונד בעוד פתיחת משחק טובה מאוד פתח פער דו-ספרתי, 7:17. הנרי ומקאולי צלפו מבחוץ, עוד מהעבר השני מקי קלע סל יפה במתפרצת ועמיר חתם את הרבע בשלשה הרביעית של האדומים, 15:24.


(צילום: עודד קרני)

המומנטום החליף ידיים בתחילת הרבע השני. אשדוד שמרה מצוין, הנרי שהגיע לדו-ספרתי ניהל את המשחק מצוין ומקאולי עם 8 נקודות רצופות השלים מהפך, 26:31. בנקס עשה סוף ל-11 נקודות ללא מענה עם קליעת עונשין, אבל "הדולפינים" המשיכו לשמור מצוין ובהובלת מקאולי סגרו ריצת 3:21 מתחילת הרבע ביתרון 27:36. מקניל קטע בצורת של שש דקות ללא סל שדה, אבל ביצע עבירה על אמיתי שצלף שלשה, קיבל טכנית על ויכוחים וראה את אמיתי עם עוד נקודה מהקו מגדיל ל-29:41. לימונד טס לליי אפ קל במתפרצת ובנקס עם הסל הראשון שלו, בקליעה בתנועה מחצי מרחק, צימק ל-41:33 בהפסקה.

הווארד קלע את שתי הנקודות הראשונות של המחצית מהקו ובנקס בסל עם הלוח צימק ל-41:37. לונג עצר ריצת 0:8 בשלשה שהעלתה אותו על הלוח, לי וצ'וברביץ' קלעו בצבע והפער חזר לדו-ספרתי, 37:48. גינת תיקן החטאה של מקניל ומקי קבר שלשה שגרמה לגרינברג לבקש פסק זמן ביתרון 42:48. גפני הצטרף גם הוא לרשימת הקלעים עם שלשה מהפינה, הנרי ענה בג'אמפ שוט אופייני ובנקס מהקו הוריד ל-50:47. לוי קלע הוק יפה, אבל מקי המשיך את מטר השלשות באדום וגפני השווה מהקו, 52:52. לימונד סיים מהלך אישי נהדר בקליעה עם הקרש והשלים מהפך בהתקפה האחרונה של הרבע,52:54 להפועל ת"א.


(צילום: עודד קרני)

מקניל פתח את הרבע עם 2 מ-2 מהקו ואחרי שלשה של לונג צלף שלשה משלו עם הבאזר לשעון הזריקות, 55:59. לוי קלע 5 נקודות רצופות, אבל מנקו ענה בשלשה ומקניל עם עוד 2 מהקו, 60:64. הלחץ החל לדבר ושתי הקבוצות החליפו מספר התקפות ללא נקודה, לפני שמקניל בחדירה יפה הגדיל ל-60:66 באמצע הרבע הרביעי.

הנרי חזר ממנוחה ובחדירה מרשימה משלו קלע וגם סחט עבירה רביעית ממקניל, שנשאר לשחק וקבר שלשה גדולה, 62:69. לונג נכנס לטירוף עם 6 נקודות תוך דקה וצימק לנקודה בדאנק, אבל מנקו קבר שלשה קריטית ועם 1 מ-2 מהקו קבע 68:73. הנרי דהר לסל קל, לימונד ענה מחצי מרחק, 70:75. צ'וברביץ' השאיר שתי נקודות על הקו, אבל אחרי שמנקו ומקי החטיאו מבחוץ כיפר עם קליעה מחצי מרחק, 75:72, דקה לסיום. מקי נחסם, לונג סחט עבירה במתפרצת והוריד לנקודה מהקו, 75:74. מקי קיבל כדור לא פשוט מגינת ורגע לפני סיום שעון ה-24 קבר שלשה גדולה, 72:76, 28 שניות לסיום. אשדוד חזרה מפסק זמן עם תרגיל שהסתבך, הנרי החטיא שלשה קשה ומקניל קבע את תוצאת הסיום מהקו, 74:79 ו-1:3 בסדרה.

מכבי אשדוד/באר טוביה: הנרי 17 (2-11 לשלוש), לונג 14 (3-5 לשלוש), מקאולי 13 (3-4 לשלוש), לי (3-8 מהשדה), לוי (9 ריבאונדים, 4 אסיסטים) ואמיתי 7 כ"א, צ'וברביץ' 6 (8 ריבאונדים), אריאל 3 (1-5 לשלוש). כן שותף: ווריק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*