שבת בדוחא: האם אפקט מזרחי ימשיך לעבוד?

שבת בדוחא: האם אפקט מזרחי ימשיך לעבוד?

כשהיא מגיעה במומנטום חיובי עם ניצחון ראשון במסגרת הליגה במחזור הליגה הקודם, תתארח מחר( שבת,16:00) מועדון ספורט אשדוד באצטדיון דוחא מול בני סכנין, במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל.

הקבוצה של רוני אוואט שערכה שני ניסויי כלים במהלך פגרת הנבחרת, ואף צלחה אותם, תתייצב מחר להתמודדות מול הקבוצה מהמגזר כשהיא לראשונה מזה הרבה זמן מעל הקו האדום בליגה הבכירה.

אמש קיבלו הצוות המקצועי בשורה נהדרת, לפיה גדי קינדה הקשר הצעיר והמוכשר של הקבוצה יוכל לחזור לאימוני ם מלאים כבר בעוד כ-חודש וחצי, ולא יזדקק לניתוח נוסף.

מבחינה מקצועית צוות המאמנים מזרחי ואוואט היו מאוד מרוצים מהיכולת אותה הראתה הקבוצה במשחק הליגה האחרון, ולא צפויים לערוך שינויים באחד עשר הפותחים מחר.

הקבוצה שתצא כבר היום לבית מול "הגושרים" בצפון, תעשה עבורה הכנה יותר אידיאלית בכל מה שנוגע לקראת המשחק החשוב. בתוך כך הקבוצה מעיר הנמל הדרומית ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק, כשמי שלא נטל חלק באימון ולא יהיה בסגל המשחק למחר הוא הקשר דן ביטון, שסבול ממתיחה  ברצועות הברך ולא ייצא עם חבריו למשחק בסכנין.

מי שהראה יכולת גבוהה במהלך האימון המסכם הוא השוער יואב ג'רפי, שירצה בוודאי לשמור על רשת נקייה משחק ליגה רביעי ברציפות. עוד דבר נחמד שהיה באימון הוא ה"ההתערבות" החיובית במשחקון פנימי בין שחקני הקבוצה,כשהתערבו מי יקנה למי חבילת קרמבו שלמה.

מאמן הקבוצה רוני אוואט התייחס להכנותיה של הקבוצה במהלך הפגרה,כשאמר "אתה אף פעם לא בוחר לעצמך את הזמן המתאים לפגרה. אתה גם לא יודע אם זה יזיק או לא. היו לנו שבועיים שבהם נערכנו גם ביחד  עם יוסי שהכיר יותר את השחקנים,ושיפר אותם לא מעט"

לגבי שינויים בסגל  לקראת חלון העברות בינואר, הוסיף המאמן הצעיר "הפגרה היא בעוד חודשיים וזה עוד המון זמן בשביל לקבל החלטות כאלה ואחרות.  אני למדתי שלא צריך לבטל אף אחד, וברגע שיגיע ינואר ונצטרך לקבל החלטות. נקבל אותן וחשוב לציין שלא תמיד אפשר למצוא מציאות גדולות באמצע העונה".

"סכנין היא קבוצה מאוד דומה לנו,בין היתר בגלל הקושי להוציא במגרש הזה (דוחא) נקודות. אני בדעה שלכל משחק אפשר וצריך לבוא לנצח, ואשמח אם נעשה את זה גם מחר ונמשיך את היכולת הטובה", כך סיכם אוואט את דבריו.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד, סירושטיין, ברוסיץ', בקל, מונד, עזריאל, מושל, זריהן, דין דויד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*