קמפיין חייו – הערב זה מתחיל

קמפיין חייו – הערב זה מתחיל

הערב, (שני) ייצא ראש העיר המכהן ב-2 הקדנציות האחרונות לקמפיין חייו. קל אף פעם לא היה לו, כך שקשה להגיד שהוא בא לא מוכן, אסור לשכוח שבמערכה הראשונה ב-2008 הוא עשה את הבלתי יאומן וניצח ראש עיר מיתולוגי ששלט פה 30 שנה (פחות קדנציה).

ב-2013, כשצילקר חשב שמדובר במעידה חד פעמית ובגיל 80 ניסה שוב את מזלו הצליח לסרי לעשות זאת שוב. לנצח.

במערכה הקרובה צילקר לא יתמודד פרונטלית מול לסרי, יש שיגידו מפאת הגיל ויש שיגידו שהוא הפנים את העובדה שאת לסרי הוא לא יכול לנצח, אז הוא עבר מאחורי הקלעים, עם תווית של מס׳ 3 הוא חבר להלן גלבר המתמודדת לראשונה לראשות העיר.

במטה לסרי משוכנעים בניצחון. אופציה אחרת אינה נלקחת כלל בחשבון אך מבינים גם שקל זה לא הולך להיות. המערכת משופשפת וכל נגני התזמורת הגיעו להופעה, על התזמורת מנצח המאסטרו, עו״ד גבי כנפו. כמו בכל קמפיין מגיע כנפו חצי שנה לפני, מפשיל שרוולים ולא מוריד נעליים עד שנסגרות הקלפיות.


גבי כנפו מנצח על הקמפיין

השנה משתדרג כנפו גם במקום ברשימה, בפעם הקודמת מצא את עצמו גבי מחוץ למועצת העיר ליומיים מורטי עצבים עד שהגיעו קולות החיילים והסכם עודפים שנתן לכנפו את הכרטיס והכיסא למועצת העיר. כמי שמוביל את המערכת בשטח לא לקח כנפו שום סיכון ונצמד הכי גבוה שאפשר, והכי קרוב ליחיאל לסרו. במקום השני.

יהודה פרנקל, שהשמועות אמרו שהוא לא ימשיך במועצת העיר, ממשיך בניגוד לאלה שהספידו אותו ברשימה וימוקם במקום השלישי, וזוכה לאמון והערכה מראש העיר. את המקום הרביעי תמלא ככל הנראה אישה שתיחשף הערב (או שלא).

לסרי הצליח לגייס לשורותיו לא מעט שחקני חיזוק שהתמודדו בעבר בסיעות נפרדות וידועים כמגייסי קולות לא קטנים בינהם לאון בן לולו, אבינועם שושן, יחיאל מלכא ועוד… במטה לסרי מאמינים ששחקני החיזוק יצליחו להביא את הסחורה ביחד עם עוד פעולות וחיבורים שייעשו בשלושת החודשים הקרובים.

המטה שהוקם בבניין סי פורט הולך להיות ככל הנראה המקום הכי עסוק בעיר החל מהערב ועד סגירת הקלפיות. מגורמים המקורבים למטה נמסר שדגש לא פחות מראשות העיר ינסו בסיעת אשדוד בתנופה עושים מאמצים גדולים לשמר ואף להגדיל את מספר הכיסאות במועצת העיר, כידוע תגדל מועצת העיר החל מה-31 באוקטובר ל-29 מושבים ובסיעת אשדוד בתנופה לא יסתפקו ב-3 מושבים.

כל התשובות ואולי עוד כמה חידושים הערב לאחר השקת הקמפיין. אנחנו נהיה שם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*