אלי לחמני הציג את רשימת ״אשדוד תנצח״

אלי לחמני הציג את רשימת ״אשדוד תנצח״

ארבעה עשר שמות צוינו בחוברת המועמדים ברשימת "אשדוד תנצח" אותה מוביל ומנהיג ד"ר אלי לחמני, המועמד לראשות העיר אשדוד, בהם שמונה נשים. כזכור, ד"ר לחמני חתם על אמנה לקידום שוויון מגדרי ברשויות המקומיות והתחייב להיות שותף לעקרון כי השתתפות שוויונית של נשים וגברים בהנהגת הרשות המקומית הינה מהערכים היסודיים של חברה דמוקרטית.

ד"ר לחמני ציין כי החתימה על האמנה באה מתוך הכרה בכך שייצוג מלא של נשים בשלטון הרשות המקומית, מהווה תנאי הכרחי וחיוני לשיפור חיי כלל תושבי ותושבות הרשות ועל בסיס התפיסה כי רשות מקומית שבה מתקיים שוויון בין נשים וגברים בשלטון ובהנהלת העיר – היא רשות המשרתת בצורה הטובה ביותר את כל תושביה – נשים וגברים, ילדים וילדות כאחד.

עוד התחייב ד"ר לחמני לפעול לשיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימתו בבחירות הקרובות ולהציג רשימה שווה מגדרית, לקדם ייצוג ראוי ושוויוני גם לנשים מקבוצות מגוונות באוכלוסייה בכל מוקדי קבלת ההחלטות ברשות המקומית, להציב לנגד עיניו את עקרון השוויון בין המינים לאורך ההתמודדות ובמשך כהונתו ולפעול מתוך תפיסה הרואה בשוויון המגדרי כלי לשיפור ההתנהלות הכללית והחברתית של הרשות לרווחת כל תושביה ותושבותיה.

ד"ר לחמני הצהיר כי "רשימת 'אשדוד תנצח' מורכבת מנציגי כל קשת האזרחים, כשבין עשרת המקומות הראשונים בה ישובצו לפחות חמש נשים וייצגו במועצה את אלה שהיום אינן מוצאות בה ייצוג הולם". היום נודע כי ד"ר לחמני עמד בהבטחתו.

את המקום השני מאייש עו"ד אופיר לסרי, מי שכיהן כראש לשכת ראש העיר וניהל את בית יד לבנים באשדוד ביד רמה. עו"ד לסרי אוחז בתואר ראשון ושני במשפטים. את התואר השני עשה באוניברסיטה העברית בירושלים ובמסגרתו טס ללימודי במשפט מסחרי באוניברסיטת ג'ורג' טאון בוושינגטון, ארה"ב, מעשרת בתי הספר למשפטים הטובים בעולם. כיום, בבעלותו של עו"ד לסרי משרד עצמאי אותו הקים לפני כעשור באשדוד, אשר מתמחה בדיני עבודה וביטחון סוציאלי.

במקום השלישי: לינה קרצמן – ילידת ברית המועצות לשעבר, עלתה לארץ בשנת 1990, נשואה למהנדס ואם לילד. במקצועה חוקרת במחקר ופיתוח אנליטי, בהשכלתה כימאית (תואר ראשון) ולקראת לימודי תואר שני בכימיה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. במסגרת פעילותה לקהילה התנדבה לקייטנה לילדים בעלי צרכים מיוחדים. בכוונתה להציב את התושב במרכז ולתרום את חלקה בצוות ההיגוי בתחומי הדיור לצעירים, האקדמיה וההייטק שבתכנית מאה הימים של ד"ר אלי לחמני.

במקום הרביעי: ולדימיר בורודה, יליד 1968, פעיל ציבור משנת 2008. ב-2015 הצטרף לי'שראל ביתנו' כחבר מרכז, שימש במשך 3 שנים כראש שבט צופי אביב בהתנדבות והינו חבר במועדון רוטרי אשדוד. בהכשרתו, בורודה הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת באר שבע ובעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה. הוא עובד בתעשיות הביטחוניות, יזם וסטארטאפיסט בנשמתו. לפני שלוש שנים ניהל מיזם סטארט אפ לצעירי אשדוד – קורס יזמות לתלמידי המגמות הטכנולוגיות בעיר. היכרותו עם ד"ר אלי לחמני  הינה משנת 1997 ולאורך השנים היו השניים בקשרי עבודה.

במקום החמישי: שמעון ממן – יליד 1980, נשוי ואב לארבעה, מהנדס תוכנה בהשכלתו. יזם ומנהל בכיר בהייטק מזה שני עשורים. פעיל חברתי ומתנדב בייעוץ ליזמים צעירים, מסייע לצעירים להתקבל ולהשתלב בתעשיית הייטק, מנטור לצעירים בתחומו, פעיל וחבר בוועד המרכזי בבתי הספר השונים.

  • במקום השישי: זהבה ברוך
  • במקום השביעי: רונן קולטקר
  • במקום השמיני: נלי אבוטבול פישר
  • במקום התשיעי: אורה שמואלי
  • במקום העשירי: אליס קטי סבאון
  • במקום האחד-עשר: ירין בן-דיין
  • במקום השנים-עשר: ויקטוריה גורפינקל  
  • במקום השלושה-עשר: טובי אביר 
  • במקום הארבעה-עשר: אנה פולאקוב 
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*