ד"ר אלי לחמני: "3-6 חודשים לאחר בחירתי ייפתח קאנטרי קלאב באשדוד"

ד"ר אלי לחמני: "3-6 חודשים לאחר בחירתי ייפתח קאנטרי קלאב באשדוד"

"שנים אני נלחם על הקאנטרי, שנים שמשקרים לי – ולכם. כבר בשנת 2006 הקאנטרי היה אמור לפעול. בכל שנה מבטיחים שהנה, השנה הוא יקום. המכרז להקמת הקאנטרי קלאב החדש ברובע י"ג פורסם לפני 17 שנה, ביולי 2001. הוא היה אמור לקום על שטח של 38 דונם ובהשקעה של 7 מיליון דולר – אך עדיין לא קם".

ד"ר לחמני הוסיף: "הבטיחו לנו מתחם עם מרכז ספורט, 4 בריכות שחייה, חדרי טיפולים, ספא, חנויות, חדר כושר ומגרשי ספורט וחניה בשטח בנוי המשתרע על פני 4,000 מ"ר כאשר בשטח החיצוני יוספו מגרשי ספורט מוארים לענפים שונים, מדשאות עם מתקני שעשועי ומשחק משפחות וילדים. ב-2006 הודיעו: העבודות נתקעו. הזמן חלף ושום דבר לא זז. ב-2008 ביקשתי לדעת מה קורה עם הקאנטרי ונחשו מה? יו"ר חפ"א סיפר לי סיפור: 'זה יקרה בקיץ הקרוב'. מאז עבר עשור, 10 קייצים – אין קאנטרי. בספטמבר 2009 הודיעה העירייה שהעבודות יסתיימו בתוך חצי שנה אבל אז הופסקה ההתקשרות עם הקבלן הראשי. השנה הסתיימה -אין קאנטרי, גם 2010 ו-2011 חלפו – אין קאנטרי. כרגיל, הבטחות בלי כיסוי. ב-2012 הודיעה העירייה על מכרז חדש להמשך בניית הקאנטרי והייתה גם הצהרה של ראש העיר: 'הקאנטרי ייפתח בשנה הבאה'. בפעם הבאה הבטיחו קאנטרי שישתרע על 29 דונם כשבתחילה דיברו על 38 עם 2 בריכות שחיה כשבתחילה דיברו על 4 – הבטיחו שהמרכז ייפתח לפעילות ב-2013 – אבל הבטחות כמו חול.

"בפברואר 2014 הבטיחה חפ"א לפתוח את הקאנטרי עד סוף 2014 – שוב, זה לא קרה. בנובמבר 2015 אני העליתי את הנושא – שוב. הפעם יחיאל לסרי הודה: 'נכשלנו עם הקאנטרי'. ומאז עברו שלוש שנים נוספות – אנחנו משלמים ארנונה, אבל אפילו קאנטרי אין, גם לא בריכה אחת ראויה".

ד"ר אלי לחמני הסביר כי "הצורך של תושבים ליהנות בשבת הוא גדול, יש כאן תושבים שהשבת זה היום החופשי שלהם – ואין להם לאן ללכת באשדוד. זה לא הגיוני ובלתי נתפס שהם צריכים לקום ביום שבת ולחשוב לאיזו עיר אחרת ללכת, בשביל… בריכה. אחד הדברים שמציקים יותר מכל הוא העובדה שברובע י'-י"ג היה אמור להיפתח הקאנטרי קלאב של אשדוד, שזרקו יותר מ-30 מיליון שקלים לפח וכעת מעוניינת הנהגת העיר הנוכחית להפוך את המקום למרכז מסחרי מתוך אינטרסים כלכליים על חשבון התושבים, שוב. הבריכות הקיימות הולכות ונסגרות וגם את בריכת 'בית לברון' הם רוצים לסגור ולהפוך לבריכה חרדית. שאף אחד לא יקרא לי אנטי דת, כיוון שאיני נגד דת ואיני נגד דתיים, אך יחד עם זאת, חובתי לדאוג לכלל הציבור וככזה עליי לדאוג לעתיד העיר ואני מבטיח שלאחר בחירתי, בתוך שלושה עד ששה חודשים, אפתח את הקאנטרי קלאב כדי שהתושבים ייהנו ממנו, בכל יום – גם בשבת".

בעניין אחר: ד"ר אלי לחמני חתם על אמנה לקידום שוויון מגדרי הרשויות המקומיות והתחייב להיות שותף לעקרון כי השתתפות שוויונית של נשים וגברים בהנהגת הרשות המקומית הינה מהערכים היסודיים של חברה דמוקרטית. ד"ר לחמני הצהיר בהכרה בכך שייצוג מלא של נשים בשלטון הרשות המקומית, מהווה תנאי הכרחי וחיוני לשיפור חיי כלל תושבי ותושבות הרשות ועל בסיס התפיסה כי רשות מקומית שבה מתקיים שוויון בין נשים וגברים בשלטון ובהנהלת העיר – היא רשות המשרתת בצורה הטובה ביותר את כל תושביה – נשים וגברים, ילדים וילדות כאחד.

עוד התחייב ד"ר לחמני לפעול לשיבוץ נשים במקומות ריאליים ברשימתו בבחירות הקרובות ולהציג רשימה שווה מגדרית, לקדם ייצוג ראוי ושוויוני גם לנשים מקבוצות מגוונות באוכלוסייה בכל מוקדי קבלת ההחלטות ברשות המקומית, להציב לנגד עיניו את עקרון השוויון בין המינים לאורך ההתמודדות ובמשך כהונתיו ולפעול מתוך תפיסה הרואה בשוויון המגדרי כלי לשיפור ההתנהלות הכללית והחברתית של הרשות לרווחת כל תושביה ותושבותיה. ד"ר לחמני מבהיר כי "רשימת 'אשדוד תנצח' המורכבת מנציגי כל קשת האזרחים, כוללת בין עשרת המקומות הראשונים שבה לפחות חמש נשים אשר ייצגו במועצה את אלה שהיום אינן מוצאות בה ייצוג הולם".

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

3 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*