ד"ר אלי לחמני מינה את הגב' חנה מנור ליו"ר ועדת ההיגוי בתחום התעשייה

ד"ר אלי לחמני מינה את הגב' חנה מנור ליו"ר ועדת ההיגוי בתחום התעשייה

המתמודד לראשות העיר, ד"ר אלי לחמני, החל לפעול במסגרת תכנית 100 הימים אותה חשף לאחרונה ומינה את הגב' חנה מנור, לראש צוות ההיגוי בתחום התעשייה בסיעת "אשדוד תנצח", אשר הוא עומד בראשה. הגב' מנור, תושבת אשדוד, הינה ממשפחת המייסדים והמנהלים של חברת "עמיסל" המייצרת מוצרי ביטחון המשמשים צבאות בכל העולם, בהם צה"ל

ד"ר אלי לחמני, מודיע היום (ראשון) על מינויה של הגב' חנה מנור לראש צוות ההיגוי בתחום התעשייה מטעם סיעת "אשדוד תנצח" בראשה הוא עומד. הגב' מנור, תושבת העיר, עומדת בראש חברת "עמיסל" המייצרת סוללות, מצברים, מערכות טעינה ומערכות בקרה אלקטרוניות מתקדמות לתעשיית ה-HLS (בטחון המולדת) – ומוצריה משמשים צבאות בכל העולם, בהם כמובן את צבא ההגנה לישראל. החברה ממוקמת באשדוד.

לדברי ד"ר לחמני, "הגב' חנה מנור הינה אשת עסקים נמרצת, המפעילה אופרציה של עשרות עובדים בדייקנות ובנחישות. בחרתי בה כיו"ר ועדת ההיגוי מטעם המפלגה בתחום התעשייה, בשל כישוריה, איכויותיה וההישגים אליהם הגיעה יחד עם חברת 'עמיסל'. אני סמוך ובטוח שהגב' מנור תדע לנווט את הנושא על הצד הטוב ביותר, לרווחת תושבי העיר".

ד"ר לחמני מוסיף כי "אשדוד יכולה, צריכה וחייבת להיות מרכז ארצי מוביל לחברות ועסקים שיגיעו אליה ויפעלו בה, כדוגמת ערי נמל אחרות ברחבי העולם כברצלונה, רוטרדם וסן פרנסיסקו. אין סיבה שלא! בתכנית '100 הימים' שפרסמתי לאחרונה התחייבתי לשנות את מפת החברות והעסקים בעיר, כך שיוספו המון מפעלים ומקומות עבודה לתושבי העיר. המטרה היא ליצור כבר עכשיו מצבים ממשיים לרבות קשר עם התאחדות התעשיינים, הבאת מפעלי הייטק ויצירת בסיס אמיתי להפוך את דופק החיים העסקי בעיר לתוסס ודינמי".

הגב' חנה מנור מסרה: "היכרותי עם ד"ר אלי לחמני הינה רבת שנים. אני יודעת מהן יכולותיו, לאלו הישגים הגיע ואת דבקותו במטרה – ולכן סמוכה ובטוחה שבשיתוף פעולה אמיתי ונכון, נוכל להביא לכאן מפעלים רבים מחד ומקומות תעסוקה לתושבי העיר מאידך. אני שמחה על המינוי ואעשה הכל כדי לתרום לעיר אשדוד בהיבט זה. נכון להיום, ד"ר אלי לחמני הוא היחיד מבין כל המועמדים שראוי לעמוד בראשות העיר אשדוד, הוא היחיד שיוכל להצעיד את העיר לגבהים והישגים חדשים".

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*