לסרי משלים שמינייה: ״אנצח עם 8 מנדטים״

לסרי משלים שמינייה: ״אנצח עם 8 מנדטים״

ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, הציג היום את רשימת אשדוד בתנופה במטה הסיעה, קצת פחות מחודשיים ליום הבוחר מוציאה סיעת אשדוד התנופה את השמינייה איתה תילחם את אחד הקרבות הקשים ביותר שידעה הסיעה. אשדוד בתנופה שיחררה מדי פעם עוד שם ועוד שם מציבה היום את השמינייה הסופית עם 4 נשים ו-4 גברים ששלושה מהם נמצאים בראש הרשימה.

לסרי מכוון גבוה, 8 מנדטים למועצה זה היעד, יעד גבוה במיוחד בהתחשב בנדוניה שיש לה כרגע במועצה, לסרי מצהיר על יעד גדילה של המתקרב ל-300 אחוז בזמן שהקרב על הראשות לא הולך להיות קל.

זו הרשימה הסופית אותה הציגה הסיעה היום בצהריים:

ד״ר יחיאל לסרי (61) ראש העיר אשדוד וראש סיעת אשדוד בתנופה משנת 2008. ד״ר לסרי הוא מומחה ברפואה פנימית. בעברו כיהן בתור סגן מנהל מחלקה פנימית א׳ בבית החולים קפלן ברחובות, קצין רפואה ראשי של חיל הים וח״כ. ד״ר לסרי ייסד בין היתר את התזמורת האנדלוסית באשדוד, זוכת פרס ישראל לשנת 2006.

עו״ד גבי כנפו (51) ממלא מקום ראש העיר אשדוד ויו״ר סיעת אשדוד בתנופה. עו״ד כנפו הוא המנכ״ל ואחד מבעלי קבוצת 207 (אחת החברות הגדולות בישראל בתחום הלוגיסטיקה הימית, אחסנה ושינוע יבשתי של מטענים), יו״ר תאגיד הביוב יובלים אשדוד, מנהל בעשור האחרון את ישיבות מועצת העיר ויו״ר הקואליציה. את תפקידיו הציבוריים ממלא עו״ד כנפו בהתנדבות מלאה וללא שכר.

יהודה פרנקל (77) חבר מועצת העיר אשדוד משנת 2008 מטעם אשדוד בתנופה, וממונה על תיק החינוך, התעשייה והתעסוקה. פרנקל הוביל את אשדוד לזכייה בפרס החינוך הארצי בשנת 2013. בעברו שימש כמנכ״ל חברת אלתא ומנכ״ל חברת כלל מחשבים.

טאלי קריאף (44) יו״ר קבוצת הכדורסל ״בנות אשדוד״. קריאף משמשת ב-14 שנה ברציפות כמנהלת שיווק בחברה ממשלתית העוסקת בתחום הרפואה הגרעינית. קריאף היא כלת אות המופת בספורט מטעם תנועת ״אומץ״ לשנת 2015.

סבטלנה (סבטה) רדצ׳ינקו (49) בעלים ומנכ״לית המרכז להתפתחות הילד באשדוד. רדצ׳ינקו שואפת לקדם באופן משמעותי את תחום החינוך לגיל הרך בעיר על בסיס היכרותה וניסיונה רב השנים בתחום זה.

חן (חנבו) בוקר (34) אשת תרבות ותקשורת. בוקר שותפה בסוכנות פרסום דיגיטל מובילה באשדוד ושימשה כעיתונאית מובילה בתחומי התרבות השונים. בוקר היא מנחת מנהיגות במועצה הציונית לנוער בישראל.

אושרי ניזרי (34) יזם חברתי ואיש עסקים. ניזרי היה ממייסדי ארגון העסקים באשדוד, יזם את מחאת כרטיסי האשראי בישראל ובעל רשת הפיצריות המצליחה איטליאנו.

עליזה בן חמו (65) נציגת הגמלאים בוועד עובדי עיריית אשדוד. בן חמו מכהנת בהתנדבות בתפקיד נציגת הגמלאים וחברה במשך 20 שנה בוועד עובדי עיריית אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*