פעילות מוגנות בבתי הספר

פעילות מוגנות בבתי הספר

מספר ימים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, התקיים יום העשרה בבית החינוך אמי"ת י', בו קבוצות מנהיגות למדו על ההיסטוריה של העם היהודי ועל הקשר לתקופה שבין ימי הזיכרון ליום העצמאות.

הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות מפעילה פרויקטים חברתיים הקשורים לתחום המניעה דרך הובלת קבוצת מנהיגות צעירה, באמצעות תכנית "מוגנות חברתית". התוכנית, השייכת לתוכנית הארצית של "עיר ללא אלימות" בשיתוף פעולה של מנהל החינוך.

תכנית "מוגנות חברתית" פועלת בתשעה בתי הספר יסודי ועל יסודי ומטרתה לחזק את תחושת הביטחון של באי ביה"ס ולאפשר סביבת לימודים בטוחה, בכל בית ספר רכז המוגנות הבית ספרי אחראי על מניעת אלימות ועל הקמת קבוצת מנהיגות צעירה שבעזרתם ובהובלתם הוא מקיים פעילויות חווייתיות ומעביר מסרים לשאר תלמידי בית הספר. התכנית מתמקדת באווירה בית ספרית חיובית ובהגברת תחושת הביטחון של כל באי בית הספר.

רכזי המוגנות הפועלים בבית הספר המגינים אביאל זרביב ובמקיף י', יוסי זוזוט,  הצטרפו לתלמידי קבוצת המנהיגות שלמדו על שואה לתקומה, על החיבור שבין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ליום העצמאות, ודרך הרצאתו של מר עידו אהרונוביץ',  מנהל בית החינוך, נחשפו לדמותו של סמ"ר בן יצחק וענונו ז"ל, שנפל במבצע צוק איתן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*