פועלת שנפצעה במפעל מגבונים תובעת כ-200 אלף ₪

פועלת שנפצעה במפעל מגבונים תובעת כ-200 אלף ₪

כ', בת 49, תושבת אשדוד שהועסקה במפעל דינמיק תעשיות מגבונים בע"מ מאזור התעשייה באשדוד, תובעת לפצותה בכ-200 אלף ₪ לאחר ששברה את עצם הזרוע.

מכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בקריית גת באמצעות בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי התאונה קרתה בחודש יולי 2011 כשבמהלך ניקיון פס היצור נתקלה בגליל למינט גדול שהיה זרוק על הרצפה. כתוצאה מכך נפלה בחוזקה על רצפת המפעל ונפגעה ביד ומרפק שמאל.

בבית חולים קפלן אובחן שבר מרוסק עם תזוזה, בעצם הזרוע. היא טופלה בגבס וכשנה לאחר התאונה לאחר שהמשיכה להתלונן על  זרמים ביד שמאל וחוסר תחושה במספר אצבעות, נזקקה לניתוח בהרדמה מלאה לשחרור עצב בכף ידה השמאלית.

מאז התאונה ובעקבותיה סובלת מכאבים, מגבלות תנועה ומחוסר תחושה ביד ובמרפק שמאל ומצלקת ניתוח מכוערת.  ועדה רפואית של מוסד הביטוח הלאומי שפסק לה פיצוי  של כ-76 אלף ₪ ומומחה שמינה בית המשפט,קבעו לה נכות לצמיתות בשיעור של 10 אחוזים.

עו"ד דותן לינדנברג טוען בכתב התביעה כי בעלי המפעל התרשלו בכך שלא דאגו לסביבת עבודה בטוחה, למעבר בטוח ונקי ממכשולים במקום שמיועד למעבר עובדים, לא דאגה לאחסון גליל הלמינט (גליל גדול שבו עוטפים את הבד המוכן) ואם היו נוהגים על פי חוקי העבודה היה ניתן למנוע את התאונה ותוצאותיה.

לטענתו בעקבות התאונה והשלכותיה הקשות איבדה התובעת את כושרה להשתכר ולפרנס את באי ביתה, חרב עליה עולמה והפכה לשבר כלי. כמו כן נפגעו קשות הנאות חייה ואיכות חייה והיא מתקשה למצוא עבודה. היא תובעת באמצעות עו"ד לינדנברג כ-200 אלף ₪ בגין הפסדי שכר, כאב וסבל, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה.

בכתב ההגנה חברת דינמיק מבקשת לדחות את התביעה על הסף בטענה שמכיוון שמדובר בתאונת עבודה, על הביטוח הלאומי לשאת לבדו הוצאותיה ונזקיה  מה עוד שהייתה לה אשמה תורמת לתאונה.

הדיון הקרוב יתקיים בעוד כ-10 ימים בפני השופט אור אדם סגן נשיאת בית משפט השלום בקריית גת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*