מרגש: אחרי 15 שנים של טיפולי הפריה אופירה ילדה תינוק בריא בקפלן!

מרגש: אחרי 15 שנים של טיפולי הפריה אופירה ילדה תינוק בריא בקפלן!

אופירה כחלון (34), תושבת אשדוד, עובדת בקבוצת חלי ממן, ילדה לאחרונה במז"ט את ילדה הראשון, מאיר שמעון, על שמם של שני רבנים אליהם התפללה במהלך ההיריון, במשקל 2.858 ק"ג לאחר 15 שנים (!) של ניסיונות להרות ומספר הריונות שכשלו. כוח רצון, עיקשות ואמונה של בני הזוג כחלון, וליווי תומך צמוד ומסור של צוות מרכז בריאות האישה של שירותי בריאות כללית באשדוד וצוות הרופאים והמיילדות בביה"ח קפלן, הביא לרגע המיוחל שגרם לסערת רגשות בקרב כל משפחת כחלון: תינוק חדש, בריא ומתוק. 

אופירה ואליהו כחלון החלו את הניסיונות בטיפולי הפריה כשאופירה היתה בת 19. "במשך 15 שנים ניסיתי להיכנס להיריון. עשיתי מעל 20 הפריות שמתוכן היו מספר הריונות שלא צלחו", היא סיפרה. "היתה לי תחושה קשה במשך השנים, תחושה של אכזבה כל פעם מחדש. בפרט כשראיתי מסביבי נשים שיש להן כבר 3-4 ילדים ולי עדיין אין. במהלך הטיפולים עליתי במשקל ובשלב מסוים אף הפסקתי עם הטיפולים ונרשמתי לקבוצת ההרזיה של חלי ממן וירדתי 23 ק"ג. לאחר מכן חזרתי שוב לטיפולים ולאחר 12 יום נכנסתי לאינטרנט לאתר של הכללית לקבל תוצאות ושם התבשרתי שאני בהיריון, אך מכיוון שהיו לי אכזבות קודמות, שמרתי על להבה נמוכה במשך 3 חודשי ההיריון הראשונים. קיבלתי תמיכה מבעלי לאורך כל ההיריון והוא שמר עלי כמו אתרוג בפשתן". 

אופירה: "היתה לי תחושה קשה במשך השנים כשראיתי מסביבי נשים שיש להן כבר 3-4 ילדים ולי עדיין אין. עכשיו אחרי שנולד התינוק שלנו זהו אושר עילאי וחוויה מעצימה מאין כמוה"

חלי ממן: "אופירה עובדת שלנו ראויה להערצה כי היא התמודדה עם אכזבות לאורך הדרך ובצדה ציפייה אין סופית. החלום שלה התגשם אחרי 15 שנים בזכות כוח האמונה".

אופירה ביקשה לציין את צוות הרופאים והאחיות במרכז בריאות האישה בכללית אשדוד שביצע את המעקב הצמוד כולל בדיקות דם ואולטרה סאונד. "מדובר בצוות אנושי ומסור בצורה יוצאת דופן שהעניק לי 100% תמיכה לאורך השנים ובפרט בשלב ההיריון. אחות נשים, אילת, ואחות היריון, מירי, היו לצדי בחששות, בלבטים, בתחושות וגם באושר ובאופטימיות שזה אפשרי ושיהיה לי תינוק". 

אופירה היתה בתהליך שמירת היריון בקפלן ובחודש השביעי נבדקה ע"י דר' שירה חדד. "סיפרתי לה את כל מה שעברתי והיא אמרה לי 'אני מבטיחה לך שאת התינוק הזה את יולדת' והמשפט הזה נחקק בליבי". יומיים לפני הלידה (11/11) הגיעה אופירה למרפאת הכללית ומשם הפנו אותה באמבולנס למיון נשים בבית החולים קפלן בשל האטת דופק. "בחדר הלידה פגשתי את ד"ר חדד והזכרתי לה את המשפט התומך והמרגש שאמרה לי חודשיים לפני כן. במהלך הלידה והיתה סערת רגשות מטורפת. קיבלתי ממש השגחה אלוהית מהצוות הרפואי המקסים במחלקת נשים, בחדר לידה ובמחלקת יולדות. תודה לנדיה המיילדת בקפלן שהיתה צמודה אלי במהלך הלידה וכמובן לבעלי שנמצא לידי כל הזמן. לפני כשנה הרב ישאיהו פינטו ברך אותנו לזרע של קיימא ובשבת אבא של הרב היה הסנדק של הנסיך".

לאורך השנים שמרנו על הרבה כוח רצון התמדה ואמונה. היו רופאים שכבר הביעו ספק ביכולת להיכנס להיריון ואמרתי לעצמי שאוכיח להם שאנצח – והחלום אכן התגשם !

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*