פאנל בוגרים וסיורים בליבת המדע במקיף ה':

פאנל בוגרים וסיורים בליבת המדע במקיף ה':

"מה המשותף לעידן דגן-מהנדס כימיה בחברת טבע, אלחנדרו כהן-דוקטורנט להנדסת מערכות תקשורת באינטל, מרינה שניידרמן-אנליסטית, ד"ר אנה אהרונוביץ- ד"ר לאימונולוגיה, שי ניב -עיתונאי בגלובס ואריאל אורבוך- רוקח בעל תואר שני במשפטים ובמינהל עסקים? כולם בוגרי מקיף ה' באשדוד והם השתתפו בשבוע שעבר בפאנל מיוחד באודיטוריום של המקיף במסגרת שבוע האקדמיה.

"מקיף ה האמין בי ,ואני האמנתי בו.  הגעתי להצלחה בדרך הארוכה, אבל אף פעם לא ויתרתי", סיפר אלחנדרו כהן-דוקטורנט להנדסת מערכות תקשורת באינטל.

העיתונאי שי ניב הוסיף: "אני מבין שכרגע מטריד אתכם השירות הצבאי כי זה השלב הבא שלכם, אבל תסתכלו קדימה  ותשאפו לכיוון האקדמיה "

שרון ארגמן יועצת אקדמית במקיף ה': "בפסגת שבוע אקדמיה ישנה אווירה שנזרעו זרעי אקדמיה בקרב התלמידים. הרגשה של סיפוק שהמטרה הושגה, העלאת המודעות והחשיבות הרבה ברכישת השכלה גבוהה והחשוב מכל, האמונה שכל אחד יכול ואין דרך טובה יותר מאשר הדוגמא האישית".

במהלך השבוע תלמידי מגמת פיזיקה במקיף, ביקרו את בוגר המקיף, פרופסור זוהר קומרגוצקי , פיזיקאי בעל שם עולמי שהסביר להם על מאיץ החלקיקים בשוויץ, פרויקט עולמי בו הוא לוקח חלק משמעותי. בהמשך ביקרו בפקולטה לחקלאות ברחובות שם נחשפו לתופעות  מדעיות שונות ומגוונות מזיהוי פלילי ועד קסמים בכימיה.

תלמידי מגמת הספרות במקיף ה' נפגשו עם הסופרת  עדנה כהן קדוש, בוגרת ביה"ס שאחראית ליצירות כמו "הדיבר החמישי" וה"קשר האירני". דוד קקון אף הוא בוגר מקיף ה' נפגש עם תלמידי מגמת האומנות ונתן דגש על העיצוב חזותי. בסיום גובש מיזם במסגרתו הוא ישתף פעולה יחד עם תלמידי מגמת האומנות.

במהלך שבוע האקדמיה תלמידי המקיף נחשפו בין היתר להנדסת רקמות  וגידול איברים, הפיקו  DNA מצמח התות וביקרו באלת"א .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*