ח.ס.מ.ב.ה – הגירסה האשדודית של קבוצת התיאטרון ממקיף ה׳

ח.ס.מ.ב.ה – הגירסה האשדודית של קבוצת התיאטרון ממקיף ה׳

קבוצת התיאטרון שהוקמה השנה במקיף ה' באשדוד בהשתתפות כ-30 תלמידי כיתות ז'-י' ובמלגה מלאה ומימון ביה"ס, הציגה בסוף השנה לכבוד 70 שנה למדינה את ח.ס.מ.ב.ה.

גבריאלה ורנר בימאית קבוצת התיאטרון האחראית על ביום הצגות מקיף ה' ב-28 השנים האחרונות מספרת כי הרעיון היה ליצור עם הילדים הצגה נוסטלגית על חיי הילדים בתקופת קום המדינה.

ורנר בימאית ההצגה ואחראית על קבוצת התיאטרון: "הרגשנו ממש כמו בפסטיגל כי ההצגה הוצגה 3 פעמים ביום בפני תלמידי חטיבת הביניים. ההצגה מתארת כיצד ילדים עוזרים  להוריהם במלחמה נגד השלטון הבריטי. כיוון שהם היו ילדים, הבריטים לא חשדו בהם, וילדי החבורה תכננו את כל הפעולות שלהם עד הקמת המדינה מתוך מערה  חשמלית".

בתחילת שנת הלימודים מנהל מקיף ה' שלומי פייער נתן אור הירוק להקמת קבוצת התיאטרון. ההפקה של הצגת ח.ס.מ..ב.ה זכתה למחמאות רבות בזכות המשחק המקצועי של התלמידים שהצליחו להעביר בצורה אותנטית את האווירה של תקופת טרום הקמת המדינה."

שלומי פייער מנהל מקיף ה': "גם פעילות זאת, כמו כל פעילות חינוכית אחרת הנכנסת לביה"ס עוברת את מסננת חזון המקיף. החזון מכוון לכך שהתלמידים קודם כל יאהבו להגיע לביה"ס ולאחר מכן ירכשו מיומנויות מיטביות להצלחה בחיים. המטרה היא לשמש לתלמידים בית מעבר לשעות הפעילות ולצקת משמעות אמיתית לניהול תרבות הפנאי שלהם. לקראת שנה"ל תשע"ט הופץ שאלון לכלל התלמידים שתכליתו לבנות תכנית המשך לשעות הפנאי באמצעות פתיחת חוגים בהתאם לרצונות התלמידים, לחזק את החיבור לביה"ס ויותר מכך לאפשר למקסימום תלמידים לחלום, להעז ולממש את חלומם בדחיפה וסיוע של ביה"ס."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*