עסקים עושים עסקים בויצו אשדוד

עסקים עושים עסקים בויצו אשדוד

אחת לשבועיים, בימי רביעי, נפגשים למשך שעתיים וחצי אנשי עסקים עצמאיים מאשדוד והסביבה בסניף ויצו אשדוד על מנת לקדם את עסקיהם במערכת תמיכה המהווה פלטפורמה שיווקית של נטוורקין. עצמאיים ורוצים להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם? יש לכם איך.

קבוצת "עסקים עשים עסקים" קיימת מזה שבע שנים ונותנת מענה של קבוצת תמיכה אנושית, ייעוץ ושיווק בין בעלי עסקים עצמאיים.
כיום המפגשים מתקיימים אחת לשבועיים בסניף ויצו אשדוד ולוקחים במפגש 17 אנשי עסקים כחלק מהקבוצה ומארחים אנשי עסקים באופן חד פעמי או מקבוצות אחרות מרחבי הארץ, ומציעים לאנשי עסקים נוספים להצטרף לפעילות.
אסנת ישורון, מנהלת הקבוצה מסבירה: "מעבר למפגש שמתקיים אחת לשבועיים, בנינו מערכת תמיכה ואנו לוקחים חלק פעיל בפורומים עסקיים, אתר שמותאם גם לסלולר, עמוד פייסבוק ועוד. כל בעל עסק שפעיל בקבוצה נהנה מכך שהחברים בקבוצה משווקים ומפרגנים לעסק שלו, מודעים ליכולות ולמתן השירותים אותם הוא נותן ברמה האישית ויודעים להתאים את צרכי כל לקוח פוטנציאלי לנותני השירותים השונים. מעבר לכך נרקמו חברויות דרך המפגשים וערכים נוספים באים לידי ביטוי".
במהלך כל מפגש מתקיים סבב "60 שניות" בו כל בעל עסק מציג עצמו ואת העסק שלו ובכל פעם, מישהו אחר מעביר הרצאה במשך של כעשר דקות בה הוא מפרט ומספר על העסק.

קבוצת אשדוד כוללת גם את הפריפריה הכפרית (המושבים) אשקלון, יבנה, גן יבנה וגדרה.

רוצים להצטרף? מעוניינים לקבל פרטים נוספים? כנסו לדף הפייסבוק או פנו באימייל לישורון- מנהלת הקבוצה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*