נשים סורגות בויצו

נשים סורגות בויצו

מזה כשלוש שנים, פעם בשבוע, במשך שעתיים נפגשות נשים בסניף ויצו אשדוד עם ריקי אשד – אלופת הסריגה, כדי לשבת יחד ולסרוג. תקראו לזה שלוות נפש או להעביר 'גוד טיים' בחברותא – התוצרים מדהימים!

במפגש הסריגה השבועי הן לומדות טכניקות, לומדות לקרוא הוראות מיוחדות מתוך חוברות בשפת הסריגה ותוך כדי מדברות על נושאי היום, מעבירות מתכונים, סיפורים אישיים, ורוקמות חברויות מקסימות. הן משלבות מוטוריקה עדינה, ריפוי בעיסוק וקורדינציה. ומציגות אינספור פרטי לבוש: סוודרים, אפודות, חותלות, בובות, מעיל אפילו לבעלי החיים שלהן. יוצרות גם מכשירים שעוזרים לעבוד בקלות יתרה.

אשד סורגת בעצמה מגיל 15. יום אחד, ישבה באוטובוס וראתה אישה סורגת. כשירדה מהאוטובוס נכנסה לחנות סריגה והכריזה: "אני רוצה לסרוג" ומיד התחילה עם מסרגה אחת וצמר אחד. במשך שנים עבדה אצל ריבקה לנדן- מעצבת של עיתוני סריגה, שברבות הימים לקחת את אשד לסרוג בויטלגו-פולגת.
עד יום סרגה אשד מאות סוודרים ופריטים אחרים.

במפגש הסריגה, לומדות הנשים בויצו סריגה לפי יצירתיות, בטכניקות שונות של לולאות שיוצרות צמר צפוף וצמוד או רופף.
רוצות להתחיל לסרוג? מוזמנות להגיע וללמוד את הטכניקה- כל הפרקטיקה לוקחת בדרך כלל שיעור אחד, וכדי לדעת איך להפוך לולאות לפריט לבוש של ממש צריך ללמוד לעצב – מה שריקי מומחית בזה ותלווה אתכן באופן אישי.

מידי ימי שלישי 15:00-17:00, סניף ויצו אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*