איפה עושים שילוט לעסקים

איפה עושים שילוט לעסקים

אין כיום עסק שמכבד את עצמו שאין לו שילוט לעסק בצורה כזאת או אחרת. בעולם שבו אנו חיים, לשיווק ומיתוג ערך גבוה וחשוב והתחרות על הלקוחות עולה בהתמדה. תפקיד השילוט לעסקים הוא תודעתי  אך הוא בעיקר  לזיהוי. שלט לעסק אמור להתאים לאופי של העסק וליצור רושם ראשוני חיובי וברור. שלטים לעסקים קטנים אפילו יכתבו על השלט מה העסק מוכר ואפילו ממתי הוא הוקם. זה נותן ללקוח מידע שיכול לגרום לו להחליט האם להיכנס לעסק או לא. כיום קיימים סוגים שונים של שלטים לעסקים ולפני שמחליטים צריך לדעת מה הצרכים שלנו, התקציב והאישורים.

מי עושה שילוט לעסקים:

  1. עסקים קטנים: כאמור, אין כמעט עסק או חברה שאין להם שלט ושילוט יש בכול מיני צורות וגדלים. יש שלטים מעץ, מפח, מוארים, תלת ממד ועוד.. את השלטים מזמינים לרוב מחברות שילוט שמתמחות בהסברה והתקנה של השלט עצמו. חברות כאלה קיימות לרוב ואפשר לבחור דרך המלצה, או אתרים באינטרנט.
  2. עסקים גדולים: כאן מדובר בעסקים בעלי מיתוג גבוה אשר השמות שלהם יהיו מוכרים לרוב האנשים. עסקים אלו ישתמשו בשילוט גדול יותר כמו לדוגמה, שלטי חוצות או שלטים נעים על גבי משאיות ואוטובוסים. מטרת אותם שלטים היא פחות לזיהוי אלה יותר כדיי להישאר בתודעה. יש חברות שונות שמתמחות בסגנון פרסום שיווקי מסוג, מה שמצריך גם תקציב גדול יותר מאשר שילוט לעסק קטן ישנם כמובן משרדים שזקוקים לשילוט פנימי או פשוט רוצים שלטים למשרד שלהם לאווירה נעימה יותר.
  3. מוסדות ללא מטרת רווח: אלה אמנם לא עסקים פרטיים אך גם הם משתמשים בשילוט באופן מסיבי. הכוונה למוסדות כמו: עירייה, קופות חולים, צבא, משטרה ועוד… השימוש בשלטים לארגונים אלה הוא בעיקר הסברתי או להכוונה, אך גם תודעתי כמו שילוט של עסקים גדולים. שימוש בשלטים מסוג אלה גם אפשר לראות בשלטי חוצות אך גם בתוך הארגונים עצמם.

חשוב לדעת:

לשילוט צריך אישור: עסק קטן: גם עסק קטן ככול שיהיה, צריך לקבל מתן אישור להצבת השלט ולשלם אגרת שילוט. בשלב הראשון יש להגיש בקשה לוועדת השילוט של העירייה, יש לשלוח תצלום של המבנה שעליו יוצג השלט, שרטוט של השלט ואישור רישוי עסקים. בשלב השני הוועדה תדון בבקשה של  בעל העסק ותחליט האם לאשר או לדחות את הבקשה.

שלטי חוצות: בשלטי חוצות העסק קצת יותר מורכב. חוץ מתהליך קבלת האישור שקיים בעסק הקטן, יש צורך גם  באישור הנוסח שיוצג על גביי השילוט בהתאם לחוק ובנוסף שיצוין על גבי השלט שמו של מי שהזמין את הכנת השלט או את התקנתו. הסיבה המרכזית לקושי בקבלת אישור בשלטי חוצות היא, הקשר שמצאו בין שלטי חוצות ותאונות.

כיום יש חברות רבות שמתמחות במתן שירותי שילוט לעסקים. לפני שאתם מחליטים, קבעו פגישה עם אחת מהחברות האלה וקבלו מהם הסבר חוקי על הצבת השלט ומה השילוט שיהיה הכי מתאים לאופי של העסק שלכם. בהצלחה בפרויקט.

מאמר זה בחסות פורטל השלטים – שילוט מקצועי לעסקים, חברות וללקוחות פרטיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*