עולים לרגל: מ.ס יוצאת למשחק חוץ מול ביתר ירושלים

עולים לרגל: מ.ס יוצאת למשחק חוץ מול ביתר ירושלים

נקודה אחת משש בשני משחקי הליגה האחרונים מול כפר סבא ובני יהודה. זה המאזן או מצב הלחץ עמו תצא מחר( שבת,20:30) למשחק החוץ מול ביתר ירושלים של רן בן שמעון. שלהבדיל מהקבוצה מעיר הנמל, נמצאת במומנטום נהדר מבחינתה בחודש האחרון.

המאמן רוני אוואט ייאלץ להסתדר גם מחר עם רוטציה קצרה מאוד בסגל השחקנים שלו.
רועי בקל ותום מונד האנשים שמחזיקים את מרכז הקישור של אשדוד ימשיכו להעדר. כמו גם המגן הימני תום בן זקן שטרם חזר מהפציעה.
באימון המסכם הבוקר, מי שלא נטל חלק הוא אחד המצטיינים של הקבוצה עד כה, חאתם עבד אלחמיד.

אלחמיד שלא התאמן בשל מחלה, צפוי אמנם בכל זאת להיות בסגל למשחק מחר, ובסביבת המועדון מספרים עליו כי גם בחום של 40 מעלות, אלחמיד יעשה הכל מבחינתו ויעלה בהרכב. לעומתם, מי שיחזור לסגל הקבוצה הוא החלוץ דין דוד שקיבל כרטיס אדום במשחק הליגה הקודם בהפסד לבני יהודה, ולא היה בסגל במשחק הגביע באמצע השבוע.

על פי האימון, עושה רושם שאת מרכז הקישור ימשיכו לאייש גאורגי בטאייב וחן עזריאל אקס ביתר. כשאם אלחמיד אכן יפתח בסופו של דבר, סביר להניח שסירושטיין יעלה גם הוא בקישור, וניר ברדע יפתח כבלם.
בהתקפה רוני אוואט לא יבצע שינויים ממשחק אמצע השבוע מול ביתר תל אביב, כשאור אינברום,דולי מנגה ולוסיו אמורים להיות אחראים על מלאכת הכיבוש מחר.

15625879_1174408586007852_3997558398767988528_o

במ.ס אשדוד יודעים שאחת הנקודות החזקות ביותר של הקבוצה מעיר הבירה, היא מרכז הקישור המעובה שלהם.
אוואט התייחס לכך לאחר האימון, כשאמר " לביתר יש כל כך הרבה חוזקות. בוא נגיד שגם החלק ההתקפי שלהם הוא לא פחות חזק. ברור שהחלק הדומיננטי שלהם גם העונה וגם בעונה שעברה הוא מרכז השדה. נכון שלנו בדיוק בעמדות האלה יש את החוסרים שלנו, אבל נצטרך לדעת להתמודד עם זה. לא נבוא ונשתמש בתרוצים".

לגבי ההגעה של קבוצתו והעייפות מ-120 הדקות במשחק הגביע השבוע, הוסיף אוואט " גם ביתר מגיעה אחרי משחק גביע ומאוד אינטנסיבי השבוע. אמרתי תמיד, אנחנו נבוא לכל מפעל ונתן את המקסימום שלנו בכל מסגרת ובכל משחק"
על האפשרות שתוצאת תיקו תהיה אולי טובה מחר " כל תוצאה חיובית תספק אותנו. כל נקודה היא חשובה בליגה הזאת, בטח שאתה משחק בטדי וביתר עם כל המומנטום החיובי שלה".

גם חלוץ הרכש דולי מנגה התייחס ליריבה מחר " אנחנו בכל משחק באים ועושים את העבודה בשביל לנצח, מקווה שנוכל לעשות זאת גם מחר מול ביתר ירושלים. ישראל זגורי מביתר היה חבר מאוד טוב שלי בהפועל ויהיה מעניין לשחק נגדו מחר".
בנושא אחר, במועדון הדרומי יאיצו במהלך השבוע הבא את נושא הרכש. מי שנמצא על סף חתימה וסגירה במועדון הוא הקשר הברזילאי אלאן וויגור, כשבמקביל נעשים מאמצים רבים לצרף בהשאלה את דור פרץ למרכז הקישור.

בנוסף הקשר האחורי של ברסט הצרפתית, טייה בי מחוף השנהב, הוצע למועדון.

הרכב משוער: ג'רפי, מושל, סירושטיין, אלחמיד(ברדע), ברוסיץ', עזיראל,בטאייב, ביטון( סירושטיין), אינברום,מנגה,לוסיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*