עוד מדרגה אל עבר הנשיא: מ.ס אשדוד מארחת מחר את ביתר ת״א

עוד מדרגה אל עבר הנשיא: מ.ס אשדוד מארחת מחר את ביתר ת״א

"ביתר תל אביב-רמלה היא מוקש לא קטן". כך מכנים אנשי מועדון ספורט אשדוד את יריבתם הערב (רביעי,20:55) במסגרת שמינית הגמר של גביע המדינה.
הקבוצה מעיר הנמל שתארח בביתה את היריבה הנוחה יחסית, תלוי את מי שואלים, מהליגה הלאומית, מגיעה דרוכה ומלאת מוטיבציה על מנת לנצח ולהעפיל לשלב הבא.
מהאימון הערב נעדרו הפצועים ( תום בן זקן,תום מונד ורועי בקל שנפצע במשחק ביום שני), השלושה לא יהיו מחר בסגל הקבוצה, כמותם גם דין דוד שקיבל כרטיס אדום במשחק ההפסד לבני יהודה.

מלבד הארבעה שהוזכרו, הקבוצה מליגת העל תעלה בהרכב החזק ביותר שלה, כשמיקי סירושטיין מועמד לפתוח במרכז הקישור, שבעקבות הפציעות של בקל ומונד נחשב כרגע לדל במיוחד.

לעומתם, משה אוחיון וגדי קינדה, שלא היה ברור מצב כשירותם למשחק, נטלו חלק באימון וגם הם אמורים לקבל דקות מחר.
בנוגע לנושא הרכש, במועדון יאיצו במהלך השבוע הקרוב צירוף של שחקנים נוספים.

אוחיון

שני הנבחנים הזרים, אלאן וויגור הברזילאי וייבגני צ'ומאק האוקראיני שכבש אמש במשחק האימון נגד קבוצת הנוער, מותירים רושם טוב ולא מן הנמנע ששניהם יצורפו לסגל המצומצם של אוואט. גם שמו של החלוץ מאוריסיו קורדיירו נמצא עדיין חזק על הכוונת של האדומים-צהובים, אך בעקבות הצלחתו במחזורים האחרונים בקריית שמונה, ככל הנראה שהמעבר לדרום לא יקרה, לפחות לא עד סיום העונה.

קורדיירו אגב, הביע את רצונו לעבור למ.ס אשדוד, אך כאמור הדברים לא תלויים בו.
בנוגע לחיזוק בפן הישראלי, דור פרץ עלה שוב לכותרות, בעקבות המעבר הצפוי בסופו של דבר של ג'אבר עטאא לבני סכנין. זה לא סוד שאוואט ומזרחי רוצים מאוד להתחזק בקשר מרכז שדה, ופרץ הוא בהחלט אופצייה ראוייה.

msa_pnimi

בנושא אחר, פיקנטריה קטנה ומעניינת תתרחש מחר משני צדי הקווים על כר הדשא ביא'. שני המאמנים, אוואט מצד אחד ועמיר תורג'מן האורח, שיתפו פעולה לא מעט שנים במדי הקבוצה המיתולוגית של עירוני אשדוד. אוואט הרעיף מחמאות אל עמיתו לשעבר " עמיר הוא איש מקצוע מעולה. היה לנו עבר גדול מאוד ביחד, עלינו ליגה בשנים של עירוני אשדוד. הוא גם בזכות קיבל את תפקיד עוזר המאמן של הנבחרת. הוא מצליח מאוד עם הקבוצה שלו".

לגבי ההרגשה האם קבוצתו מגיעה כפייבוריטית מחר להתמודדות, הוסיף המאמן האשדודי " בסופו של דבר לקבוצות כאלה (ביתר תל אביב-רמלה, אין מה להפסיד. הרגשנו את אותו דבר גם לפני המשחק בסיבוב הקודם מול איכסל. אם מחר ביתר תל אביב לא יעברו שלב אז יגידו שזה דבר טבעי, ויום למחרת כבר ישכחו. אבל אם זה יהיה הפוך אז ברור שזה יעשה באז תקשורתי. הם עשו חיים קשים בעונה שעברה לבאר שבע בגביע, כך שמדובר בקבוצה חזקה מאוד. מפעל הגביע הוא חשוב מאוד עבורינו".

מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*