עוד חוזר הניגון: שוב מ.ס אשדוד יוצאת רק עם מחמאות

עוד חוזר הניגון: שוב מ.ס אשדוד יוצאת רק עם מחמאות

"יום בא ויום הולך, ואת נשארת נאיבית שכמותך"

סביר להניח שבמחשבתו על המשפט משירו המפורסם,יהונתן גפן לא בדיוק חשב על קבוצת הכדורגל מעיר הנמל,אשדוד. אבל אין ספק שהמושג נאיביות,הוא מושג שמלווה את מועדון ספורט אשדוד כבר כמה שנים,ובמיוחד עם דגש חזק מאוד על מה שעוברת קבוצתו של רוני אוואט העונה.

האדומים-צהובים,שוב קיבלו את מלוא המחמאות,אך שוב כמו במשחקיה הקודמים, הקבוצה הצעירה של אשדוד לא הצליחה ליישם את מצבי ההבקעה לכיבוש שער על כר הדשא, וסיימה את המשחק אמש (שבת),בתיקו מאופס ומאכזב מול הירושלמים של רן בן שמעון.

אם לשפוט את העבודה של רוני אוואט במהלך פגרת הנבחרות והשזרוע, הרי שההצבה במרכז ההגנה בין בלם הרכש החדש-ישן מיקי סירושטיין,לבין חאתם אלחמיד ששיחק בפעם הראשונה בחייו כשחקן בוגר כבלם,הייתה נהדרת. שני הבלמים של אשדוד ביטלו בכל פעם את ההתקפות של ביתר ירושלים,וביחד עם השוער יואב ג'רפי,שייצב בעזרתם את ההגנה, גרמו לרוני אוואט להיות אופטימי בכל מה שקשור לחלק האחורי.

הבעיה אמש במשחק,כמו במחזורים הקודמים,הייתה החלק ההתקפי.

נכון,ניב זריהן הוא אולי אחד השחקנים המוכשרים בליגה מבחינת מה שניחן בו ברגליים, והוא עוד מסוגל לתת למ.ס אשדוד את מה שאביו יגאל עשה,בתקופה שזאת עוד הייתה עירוני. הבעיה היא שביינתים,זריהן הצעיר אחראי על לא מעט החמצות,שמי יודע יכלו לשים עוד את הקבוצה מעיר הנמל הדרומית במקום שממנו חושבים כבר על פליאוף עליון.

זריהן הצעיר יכול היה לקנות את עולמו אמש לפחות עם 2-3 שערים וודאיים, אך כאמור הוא וחבריו לא הצליחו להביא לידי ביטוי את מספר המצבים הלא קטן להם הגיעו.

מי שהיה אמור להיות המוציא לפועל בחלק ההתקפי של הדרומיים, או לפחות לשם כך הוא הגיע בתחילת העונה. הוא החלוץ הקרואטי דראגן בגארי'ץ. החלוץ שהגיע כהבטחה למועדון ביחד עם שני חבריו, לא התלבש אמש אפילו לסגל הקבוצה. ולמרות התירוץ לו סיפקו במועדון בו הוא סובל מפציעה קלה,עושה רושם שבינואר הקרוב,החלוץ בן ה23 כבר יעלה חזרה על הטיסה לזאגרב.

בכל אופו גם רוני אוואט וגם באשדוד יודעים, שאם לא יגיע חלוץ בינואר,כזה שיידע להכניס את הכדור העגול לרשת,בהגיעו לאותם מצבים. כנראה שלמ.ס אשדוד יהיה מאוד קשה להשאר עונה נוספת בליגה הבכירה.

רוני אוואט דיבר בסוף המשחק על התוצאה המאכזבת, למרות היכולת הטובה,כשאמר:

"בסופו של דבר עם כל המחמאות, אתה קם ביום ראשון בבוקר ורואה את הטבלה, ואז אתה מוצא את עצמך במציאות אחרת. אני גאה בבחורים שלי, במשחק מבין 14 השחקנים ששתופו,שלושה עשר היו ישראלים ושחקני בית. הבאנו את התכנית משחק שלו,ידענו בדיוק איפה ואיך לנטרל את ביתר ירושלים. כנראה שיש קצת כישוף על המגרש הזה".

לגבי אי-הפגיעה ברוב השחקנים הזרים, הודה אוואט כי נכשל בחלק מבחירתם,כשאמר " במבחן התוצאה אם אנחנו משחקים היום במבחן התוצאה עם זר אחד, אז ברור שיש פה,כמו שאומרים האחריות היא שלי, אבל לא צריך להפיל את האשמה רק עליהם".

" אני שמח שקודם כל עצרתי את נושא הספיגות,הגולים עוד יבואו", כך אמר שוער הקבוצה יואב ג'רפי, שהיה מהמצטיינים בין שחקני מ.ס אשדוד אמש, ומנע כמה פעמים משחקני ביתר ירושלים את שער הניצחון.

השוער הצעיר הוסיף לגבי ההגנה שהתייצבה " הפגרה באה לנו בטוב, עצרנו את הפתיחה הלא טובה. יש לנו משחק ביום שלישי ברבע גמר גביע הטוטו ונקווה להתקדם גם שם. מיקי וחאתם עשו עבודה טובה היום,הם עזרו לייצב את ההגנה והם מכירים כבר הרבה זמן".

עוד לפני המשחק בשבת הבאה מול הפועל רעננה באצטדיון בנתניה,שזהו עוד משחק של להיות או לחדול עבור הקבוצה מאשדוד. לחניכים של רוני אוואט,מצפה משחק במסגרת רבע גמר גביע הטוטו ביום שלישי הקרוב,מול קבוצת בני יהודה באצטדיונה הביתי ב"מושבה". זהו יהיה המשחק הראשון מתוך שניים במסגרת רבע הגמר,כשגם הקבוצה של בנאדו, מגיעה למשחק במצב אפילו יותר קשה מזאת של אווטו,לאחר התבוסה אמש מול מכבי פתח תקוה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*