סיפתח למ.ס אשדוד: 3:1 על בית״ר ירושלים

סיפתח למ.ס אשדוד: 3:1 על בית״ר ירושלים

נכון שבית״ר עם הרכב שני אבל ניצחון זה ניצחון ותמיד יותר כייף לדבר על נצחונות מעל הפסדים, אז מ.ס אשדוד עשתה זאת בצורה משכנעת עם 3 כיבושים במשחק חוץ בראשל״צ מול בית״ר ירושלים והראתה סוג של מוכנות לליגת העל, נכון רק התחלנו אבל ניצחון על בית״ר תמיד טוב יותר מהפסד לבית״ר.

צמד של עזריאל במחצית הראשונה די סגר את העניין והשלמה של דין דוד היתה נעיצת המסמר האחרונה אך למרות זאת הסיפור האמיתי היו דווקא אוחנה וקינדה שהראו עליונות מוחלטת במגרש.

אשדוד הבנויה על הרכב צעיר עם כוחות מקומיים הציגה יכולת התקפית וכדורגל נאה לעין, אשדוד יש לציין הופיעה עם הרכבה הכמעט מלא מול הרכב משני של בית״ר אבל ניתן היה לראות את יכולתה של הקבוצה ונראה כי מחנה האימונים די הצליח, 3 שערים וקצב משחק טוב ומסודר הם בהחלט סיבה לאופטימיות.

מ.ס אשדודיואב ג'ראפי (רועי משפתי, 26), טום בן זקן, ניבאלדו, נינו גאלוביץ', קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה (יצחק אספה, 90), מיכאל אוחנה (בנצי מושל, 84), ניב זריהן (משה אוחיון, 68), חן עזריאל (דין דוד, 58) ואור אינברום.

בית"ר ירושליםסתיו שושן, אבישי כהן (עומר אצילי, 72), דן מורי (דוד קלטינס, 46), טל כחילה, מרסל הייסטר (עוז ראלי, 60), קובי מויאל, אנדרסון, יעקב בריהון (אדם ספרשטיין, 35), שלומי אביסדריס (לידור כהן, 59), ארסיניו ואלפורט ושמעון אבוחצירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*