סיירת הורים מדליקה את העיר

סיירת הורים מדליקה את העיר

חגיגת המדורות המסורתית, הנערכת כל שנה בל"ג בעומר, מושכת אליה קהלים שונים ומגוונים ובהם משפחות, כיתות תלמידים והורים, חבורות נערים ואפילו שכנים המתכנסים יחדיו סביב המדורה. את המבלים ביקרו סיירות ההורים אשר עברו בין החוגגים ובעיקר בין הנערים על מנת להזכיר להם לנהוג באחריות.

ברביעי האחרון יצאו רבים מבני הנוער אל הדיונות, חופי הים ולאזורים המותרים בהבערת אש על מנת לחגוג את החג. ביום זה נערכה סיירת ההורים של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות ובשיתוף "עיר ללא אלימות" ותיגברה את כמות המתנדבים ואת אורך שעות הפעילות של הסיירת.

מצוידים בחבילות מרשמלו אישיות, שיפודי עץ וחומרי הסברה יצאו מתנדבי הסיירת לפעילות המסורתית, בה פגשו בני נוער והורים שחגגו סביב המדורות ובפארקים. את הערב פתחה הסיירת שתוגברה בכמות גדולה של מתנדבים בתדרוך משטרה ומשם יצאו המתנדבים לשטח.

בנוסף לסיירת ההורים, פעלה גם סיירת "ונשמרתם" שמורכבת ממשרתי השירות האזרחי ופועלת ברבעים בהם ישנה אוכלוסייה חרדית. סיירת זו פועלת במהלך כל השנה ובדגש על אירועים ומועדים כמו ל"ג בעומר, סוכות, פסח.

חיזוק נוסף לפעילות בשטח הגיע גם מכיוון סיירות ההורים הרובעיות שהן תוצר של שיתוף פעולה בין הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות ומנהל התפעול בעיריית אשדוד.

דבורית זהבי, מנהלת "עיר ללא אלימות" באשדוד שיבחה את עבודת הסיירת ואת המתנדבים אשר מתייצבים בכל פעם למשימות הסיור ומעלים תרומה חשובה לביטחון האזרחי. שי נקש, רכז סיירות ההורים ברשות העירונית המלווה את עבודת הסיירות באופן קבוע, ציין: "זהו המתכון המנצח לערב בטוח, שבו המבלים יוצאים לחגוג וחוזרים בשלום, בברכת יישר כוח לכל השותפים לעשייה העירונית."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*