סימונה מורלי: ״תתוגבר הנוכחות של ״סיירת הורים״ בפארקים

סימונה מורלי: ״תתוגבר הנוכחות של ״סיירת הורים״ בפארקים

בימים האחרונים התפשטה באשדוד תופעת "הליצנים הרצחניים" שמטרידה את תושבי העיר. מקור התופעה הינו בסרט הקולנוע "זה" שהוא סרט אימה על רוצחים המחופשים לליצנים. בארה"ב החלה תופעה אלימה בהשראת הסרט – בני נוער ואפילו מבוגרים שיוצאים לרחוב מחופשים לליצנים ומפחידים ילדים ועוברי אורח. לצערנו התופעה היגרה גם לישראל.

הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות באשדוד מוטרדת מהתפשטותה של התופעה ומהתפרצות של מקרי אלימות כתגובה למעשי הקונדס. השיח ברשתות החברתיות סביב התופעה הינו אלים ביותר וכבר דווח באשדוד על אירוע של אלימות כלפי נער שהסתובב בפארק מחופש לליצן. חשוב להדגיש כי ב"מעשי קונדס" מסוג זה מעורבים היבטים של איום והפחדה ועל כן נחשבים למעשי אלימות ועבריינות בפני עצמם ועלולים להסתיים בטיפול אכיפתי. חשוב שנתגייס כולנו מיידית לעצור את התופעה והשלכותיה בעלות הפוטנציאל האלים!

בכוונת הרשות העירונית לתגבר באופן מיידי את נוכחותם בפארקים של הורים המתנדבים בסיירת הורים ומזמינה הורים נוספים להתנדב למשימה באמצעות פנייה לרכז הסיירת  – שי נקש 054-3220939.

כמו כן, המרכז להורות משמעותית פרסם המלצות להורים בנוגע להתמודדות עם התופעה ותיווך המידע לילדים – כיצד לנהל עם הילדים שיח רגשי בנושא ועל מה צריך לשים דגש –  בפייסבוק "המרכז להורות משמעותית".

בתקווה להתפוגגות מהירה של התופעה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*