ניב זריהן מביא ניצחון ראשון אחרי 23 מחזורים

ניב זריהן מביא ניצחון ראשון אחרי 23 מחזורים

עשרים ושלושה משחקים בליגת העל חיכו במועדון ספורט אשדוד לרגע הזה. הערב (מוצאי שבת) זה סוף סוף קרה. הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי יש לומר כעת, השיגה את ניצחונה הראשון העונה, עם שער מתוק מדבש של ניב זריהן שהעניק 1-0 קטן אך סופר חשוב מול הפועל תל אביב.
במהלך השבוע האחרון, או אם תרצו מאז חזרתו של יוסי מזרחי המאמן הוותיק שהגיע לתת יד לרוני אוואט הצעיר, קרה משהו בקרב שחקני אשדוד. הביטחון עלה בין רגע, והאמונה תחת האיש המנוסה שחזר לקדנציה רביעית במועדון הייתה אחת המפתחות לניצחון הליגה הראשון העונה.

אל המשחק עצמו הערב, הגיעה היריבה מתל אביב במומנטום טוב מבחינתה. גיא לוזון השיג 7 נקודות מ-9 האפשריות שלו מאז התבוסה בדרבי.
אך ראה בדקה ה-11 דווקא את ניב זריהן המוכשר מעניק יתרון לקבוצה המארחת. המשך המשחק היה עכוב בלא מעט עצבים משתי הקבוצות. הפועל תל אביב ואשדוד לא הרבו להגיע למצבים במחצית הראשונה, שהסתיימה עם אותו שער בודד של זריהן הצעיר.

msa_pnimi

בחצי השני המאמנים ביצעו לא מעט חילופים, הפועל תל אביב על מנת להשיג את שער השיויון, ואשדוד בעיקר כדי לשמור על התוצאה, והקבוצה באדום-צהוב הייתה זו שהשיגה את מבוקשה. הרמה בחצי השני עלתה על הזאת שבראשונה, מצבים ביו משני הצדדים, בעיקר מחוץ לרחבה. אך בסיום אפקט מזרחי עשה את שלו, והקבוצה הדרומית יצאה בשעה טובה עם ידה על העליונה.

כמה אנקדוטות מיוחדות מגיעות מהעניין שהניצחון האחרון של מ.ס אשדוד בבית בליגת העל היה על הפועל תל אביב בעונת הירידה, אותה הפועל תל אביב שהוציאה את אשדוד מהמשבר הגדול. ואפשר אף להגיד שתלבושת הכחול-לבן המיתולוגית, שעימה השיגה אשדוד את ניצחונותיה היחידים העונה בגביע הטוטו היא סוג של קמע אולי להמשך הדרך, מי יודע?.

במחזור הבא שיתקיים בעוד כשבועיים בעקבות פגרת הנבחרת,תצא הקבוצה של אוואט ומזרחי למשחק חוץ קשה בדוחא נגד בני סכנין, ואוהדי הקבוצה שרוו נחת היום מקבוצתם, יקוו שהניצחון הערב יוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

מאור לוי

צילום: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*