נהרס השלד שניצב שנים סמוך לבית החולים

נהרס השלד שניצב שנים סמוך לבית החולים

צו ההריסה אשר ניתן ע"י כבוד השופט יהודה ליבליין בבית המשפט השלום אשדוד, ב-3/11/16, הגיע השבוע לידי מימוש ושירותי בריאות כללית, בעלי "הנכס", ביצעו את ההריסה בעצמם. כך הוסר השלד המכוער שניצב על ציר מנחם בגין ואתו המפגע הסביבתי שכיער את נופה של העיר.

כבוד השופט יהודה ליבליין קיבל את בקשתה של הועדה המקומית לתכנון ובניה אשדוד והורה על מתן צו הריסה כנגד מבנה שלד "מרפאה ראשונית" בכניסה הדרומית לעיר (בסמוך לבית החולים החדש). כב' השופט, בהחלטה שניתנה ב-3/11/16 בבית המשפט באשדוד, עשה סוף לסגה ארוכה ומיותרת והביא להסרתו של אחד המבנים היותר מכוערים בעיר אשר מאז שנות ה-80 עומד על אם הדרך ומהווה מטרד לתושבים ולסביבה.

מדובר בשלד למבנה שאמור היה לשמש כמרפאה גדולה וראשונית (יש האומרים "בית חולים") של שירותי בריאות כללי. השלד, אשר בנייתו נעשתה בשנות ה-80, נותר כפי שהוא ובכל פעם עלה לכותרות כמקום מטרד המושך אליו הומלסים או משכן לשב"חים, וגם בשיממונו לא הוסיף לנופה היפה של העיר.

ביום חמישי האחרון עלו בולדוזרים על השטח, הרסו את המבנה ופינו את כל פסולת הבניה מהמקום. על ביצוע ההריסה שהיה צריך להיעשות עד ליום ה-6.4.17, אחראית שירותי בריאות כללית והם בחרו לבצע את צו ההריסה כשבועיים קודם.

"הוסכם כי ההריסה תהיה של כל הבנוי מעל פני הקרקע, כך שבסופו של התהליך לא אמור להראות דבר מעל פני הקרקע והשטח אמור 'להתאים מבחינה נופית לסביבה'" הסבירו אז בלשכה המשפטית של עיריית אשדוד ושבחו את החלטת בית המשפט. "סוף סוף הכיעור הזה יוסר וכל העלויות הושתו על קופת חולים כללית שבנתה את המבנה" סיכמו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*