מ.ס אשדוד הודחה מחצי גמר גביע הטוטו מפנדל הדקה ה-120.

מ.ס אשדוד הודחה מחצי גמר גביע הטוטו מפנדל הדקה ה-120.

כשהיא "צמאה" לתואר היסטורי ראשון בתולדותיה, עלתה הערב(רביעי) מ.ס אשדוד על כר הדשא באצטדיון "המושבה" לשלב חצי הגמר של גביע הטוטו, כשמנגד הגיעה לה הקבוצה הצפונית ביותר במדינת ישראל, עירוני קריית שמונה, עם אותן המטרות בדיוק.

האוהדים הבודדים אשר סיכנו את בריאותם במזג האוויר החורפי הערב והגיעו להתמודדות, קיוו וציפו לקבל פיצוי נחמד משחקניהם האהודים על כר הדשא.
לנוכח כל ההתרחשויות במהלך כל 120 הדקות, זה לא היה אפילו קרוב במעט אל אותה המציאות.
שתי הקבוצות הציגו משחק חלש ביותר, משחק שלכאורה ניצחון בו היה מכניס לקופת התקציב של הקבוצה המאושרת בסביבות המיליון שקל, שכן זהו סכום נאה ביותר עבור שתי הקבוצות משתי קצוות המדינה.

אך דווקא בשניות האחרונות של ההתמודדות, כשנראה כבר היה שהמשחק יילך לדרמה מרתקת מבעיטות הפנדלים, הגיעה השער הגואל והמכריע של הערב, כאשר ניסיון הרמה לא הכי מסוכן של הקבוצה מהצפון, פגע בידו של אחד המצטיינים הערב בשורותיה של אשדוד, ניר ברדע, ומשם לשופט גל ליבוביץ' שהיה אף הוא בהופעה מאכזבת מבחינתו, חא הייתה ברירה והוא הורה על בעיטת עונשים לטובת הכחולים מקרית שמונה.

את הפנדל לקח המחליף שלומי אזולאי הקשר, שלא התבלבל מול רועי משפתי ושלח את הכדור עמוק אל תוך הרשת, 1-0 משמים וחלש בסיום המשחק לקרית שמונה, שזוכה בבונוס כפול הכולל עלייה לגמר המפעל.

ביום שבת הקרוב, ייפגשו שוב שתי הקבוצות,הפעם במסגרת הליגה. ואין ספק שיהיה מאוד מעניין לראות איך הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי תגיע לאחר ההפסד המתסכל הערב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*