"משנכנס אדר מרבין בשמחה"

"משנכנס אדר מרבין בשמחה"

בסימן מעורבות חברתית ונתינה בבית הספר מקיף א' ייחדו גם את חודש אדר לפעילות חינוכית ערכית כאשר את הסלוגן הידוע "משנכנס אדר מרבין בשמחה" הם קיימו בסימן מעורבות חברתית ונתינה. התלמידים התחלקו לקבוצות וכל קבוצה ערכה פעילות התנדבותית במוקד אחר. כולן יחד וכל קבוצה בנפרד הביאו שמחה במסגרת בה פעלו.

במסגרת התוכנית למעורבות חברתית של בית הספר מקיף א', יצאה שכבת כיתות י' לבי"ס המגינים, לפעילות מיוחדת לקראת פורים. היה זה חלק מפעילות למידה משמעותית בבתי הספר המזינים, כאשר ההפעלה נערכה לכל הכיתות (א'-ו') והיתה מגוונת מאוד.

התלמידים הכינו יחד מסיכות וליצנים, חלק קרא את סיפור המגילה וחלק הכין את סיפור המגילה. "היה שיתוף פעולה מדהים בין הקטנטנים לבוגרים. נוצר חיבור קסום והנאה בעשייה המשותפת" אומרים בבית הספר ומציינים כי "כל כתה בביה"ס קושטה לכבוד החג. כולם נהנו ויצאו נשכרים הקטנים והגדולים".

קבוצה אחרת של תלמידים, ממגמת תושב"ע, יצאו ביום שישי למחלקת הילדים בבית חולים קפלן, ושימחו את ההורים וילדיהם לכבוד חג הפורים ובמסגרת למידה משמעותית בנושא צדק וצדקה.

כמו כן וכמידי שנה, נערכה תחרות הכנת משלוח מנות לבסיסי חצור. כל כיתה הכינה משלוח ייחודי המעוצב לפי הנושא השנתי (השנה האחר הוא אני) ולבסוף משוגרים המשלוחים לבסיס חצור המאומץ ע"י בית הספר. נצפו משלוחים מדהימים ולפי עדות חיילי בסיס חצור הם היו גם טעימים מאוד.

מי ייתן ותמיד נשמח וניתן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*