בית הספר 'מיתרים' מנגן אל השטח

בית הספר 'מיתרים' מנגן אל השטח

בית ספר 'מיתרים' לחינוך מיוחד, לקח על עצמו משימה יפה לתקופה הלא קלה- לעשות לפחות מעשה טוב אחד לפחות, למען החברה של כולנו. השבוע היתה המשימה קנייה והכנת מאכלים וקינוחים טעימים במיוחד, שגם חולקו לבסיס הצבאי על ידי הצוות.   

 

הצוות הגיע לבסיס ג'וליס, בעקבות בקשה של חייל שמשרת בבסיס. דודתו של החייל היא מורה בבית הספר, וברגע שהיא שמעה כי צריך עזרה, רתמה את כל בית הספר לפעילות השמחה והמבורכת.

הצוות ערך פריסה עשירה ומכובדת של כל המאכלים והקינוחים המתוקים שהכינו, וכך ישבו לאכול יחד עם החיילים.  מיד לאחר מכן המשיכו הנוכחים בחגיגה עם הדיג׳יי, חן לייבה, שגם כן נרתם להתנדב למשימה ולהרים את האוירה.

 

גם פיני בלילי, כוכב נבחרת ישראל לשעבר בכדורגל, הצטרף למשימה ויחד עם צוות בית הספר הגיע להרים את המורל ולתמוך בחיילים האלופים ששומרים עלינו. יצויין כי בלילי פעיל ומוכר היטב בבית הספר מיתרים. 

 

"נתינה הינה מערכי היסוד המונחלים בבית ספרנו המבססת את הסולידאריות והערבות ההדדית בקהילת מיתרים", מסכמת מנהלת ב"ס מיתרים מעיין אברג'ל ומוסיפה: "אכלנו, שרנו, רקדנו ושמחנו יחד עם חיילי צה"ל. הגענו לחזק ויצאנו מחוזקים יותר. אנחנו מאחלים לחיילים היקרים שהשמחה והחיוך שהיו להם על הפנים בערב המרגש הזה, ילוו אותם כל ימי חייהם. שה׳ ישמור אותם ושיחזרו למשפחותיהם בריאים ומאושרים לאחר שהביאו למדינה שלנו את הניצחון. עם ישראל חי!"

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*