משחק אימון – אוואט טועם טעם ניצחון

משחק אימון – אוואט טועם טעם ניצחון

מועדון ספורט אשדוד אירחה הבוקר (שישי) באצטדיון היא' את קבוצת הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. האדומיםצהובים גברו על האורחת מהלאומית בתוצאה 2-1, לאחר שפיגרו במהלך המחצית הראשונה משער של אוהד קדוסי. חן עזריאל ושער עצמי בחצי השני העניקו לאוואט ניצחון בחזרה הגנרלית לפני המשחק בשבת הבאה מול ביתר ירושלים.

אוואט בחר להציב במרכז ההגנה של הקבוצה מעיר הנמל, את הצמד הישראלי מיקי סירושטיין שעבורו היה זה משחק הכנה ראשון מאז החזרה לאשדוד, ואת חאתם עבד אלחמיד שנראה סביר על ידו ולא עשה טעויות. בקישור אוואט הציב באופן די מפתיע את בן אל אדרי שחקן קבוצת הנוער, לצדם של משה אוחיון ותום מונד. אבל לאחר כעשרים דקות, החליט המאמן להוציא את הקשר הצעיר מהסיבה שאדרי לא מילא אחר ההוראות אותם ביקש ממנו רוני אוואט. המחצית הראשונה של ההתמודדות הייתה שייכת לכתומים מראשון,

כשלאחר ניסינות רבים של החלק ההתקפי המוכשר, בראשותם של אוהד קדוסי, אבו ניל ונס זמיר, לא צלחו. הגיע פנדל לקבוצה מעיר היין בדקה ה45,הפנדל של קדוסי נהדף על ידי השוער יואב גרפי, אבל החלוץ עטור הניסיון בליגת העל, עט על הרבאונד, ושלח את גילי לבאנדה מאמנו עם יתרון של 1-0 על זאץ מהליגה הבכירה. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר עבור האשדודים, הקבוצה מעיר הנמל נטלה את השליטה על כר הדשא, ושערים של חן עזריאל שכבש גם במחזור הליגה האחרון מול בני יהודה, ועוד שער עצמי של בלם ראשון לציון, קבעו מהפך שנשמר עד לשריקת הסיום של השופט אלי חכמון.

מי שנעדרו מהמשחק עבור האשדודים הם אור אינברום שעדיין פצוע, וגדי קינדה שייעדר שלושה חודשים נוספים.
רוני אוואט התייחס בסיום המשחק, על הדברים החיוביים אותם הוא לוקח למשחק הליגה בשבת הבאה מול הירושלמים, כשאמר"בדרך כלל משחק אימון הוא עוד אמצעי נוסף בדרך למטרה החשובה. אנחנו סוחבים עלינו מטען לא פשוט. עשינו כמה דברים ושינינו כדי להחזיר אלינו את היתרון היום. לספוג בפנדל בדקה 45, ולחזור לנצח זה מוסיף לנו לא מעט לביטחוןהמשחק מול ביתר הולך להיות אופרה אחרת, השיטות שהחלפנו תוך כדי משחק זה דבר שאני לוקח לקראת המשחק הבא, ובעיקר כשהכנסנו עוד שחקן למרכז השדה, שעזר לנו".

בנוסף היום בחן רוני אוואט במהלך המשחק את הקשר הרוסי בן ה19 גאורגי בטאייב, שמתאמן עם הקבוצה כבר חודשיים. הקשר הותיר שביעות רצון טובה בקרב מאמנו, שאמר כי יש כוונה גדולה לצרף אותו במהלך התקופה הקרובה, יש לציין כי הקשר נחשב לשחקן חופשי, ויוכל להצטרף בכל עת אל הקבוצה.

דבר המטריד אולי במעט את המאמן הצעיר, הוא העובדה שארבעה שחקנים זרים היום התחילו את המשחק על הספסל, ביניהם ניבאלדו, איבקוביץ,בגאריץ וגאלוביץ. דבר המראה אולי על חוסר שביעות רצון מהמאמן כלפיהם. בנוסף במשחק עצמו ביצע אוואט לא מעט שינויים כדי לבחון את ההרכב וה11 המושלמים עבורו.
פתחו באשדוד: גרפי,בן זקןסירושטיין,אלחמיד,ברוסיץ,אוחיון,מונד,אדרי,דויד דין,עזריאל,זריהן.

מאת: מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*