מצהוב ואדום יוצא כתום…

מצהוב ואדום יוצא כתום…

אחרי הנצחונות המרשימים על הצהובים והאדומים מתל אביב טבעי שמכבי אשדוד באר טוביה תיפגש עם הכתומים (אדום וצהוב זה כתום למי שלא הבין) מנס ציונה, אשדוד במומנטום מצויין, נס ציונה פחות אך עם הרס״ר צביקה שרף למומנטום אין ממש משמעות כי אין כמו צביקה להוריד שחקנים לקרקע, גם אם ניצחת בנוקיה.

אשדוד תיפגש הערב עם שניים מיוצאי אשדוד, דיימונד סימפסון ואיוואן אסקה שהצטרפו לכתומים, אסקה עדיין לא ממש נחת חזרה ורחוק מהמומצעים שידע באשדוד, סימפסון דווקא נותן תפוקה, פחות בתקופה האחרונה.

swandunk

באשדוד יש 4 מניות מנצחות שנותנות תפוקה מדהימה (ואפילו יותר ממדהימה) היא כוללת את אייזאה סוואן שכל מילה מיותרת, את דיאנטה גארת המצויין, צ׳ארלס תומאס וההפתעה הישראלית הנעימה אור סולומון שמשתלב בהרכב הראשון ונותן תפוקה מדהימה, בעיקר בהגנה.

ניצחון של אשדוד הערב יכול למקם אותה יפה בפסגת הטבלה ולהבטיח נקודות חשובות להמשך המאבק בליגה, אשדוד כרגע עם 3 נצחונות ו-3 הפסדים.

thomas

באשדוד מגיעים הערב מפוקסים ומבינים שמדובר במשחק לא פשוט מול קבוצה ביתית קלה ולמרות חסרונו של טל דן המצויין שנפצע במשחק האחרון אסור להקל ראש בנס ציונה, אז אם בא לכם לפרגן לכח צביקה שימו בwaze  רח' דוד אלעזר 26 נס ציונה וככל הנראה לא תצטערו.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*