אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגת העל

אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגת העל

רכבת ההרים שאפיינה את הקבוצה העונה הגיעה הערב לסיומה, הקבוצה שעשתה את כל הדרך לגמר גביע המדינה השאירה שם שם את כל רוח הלחימה וחדוות המשחק ולא חזרה לליגה. 2 נצחונות בלבד בסיבוב השלישי הכניסו את הקבוצה לורטיגו וכמעט למאבקי ירידה, הערב, לאחר שכבר הובילה ב-19 נקודות במחצית הצליחה שוב אשדוד להסתבך והגיעה עד 3 הפרש, נס ציונה כבר היתה בטוחה שהיא יוצאת מהיכל הקריה עם ניצחון אך 2 זריקות עונשין של גארת בזמן פציעות הצליחו למנוע מאשדוד מבוכה גדולה והסתבכות מיותרת בסטטיסטיקות ירידה.

את הניצחון הערב חייבת אשדוד לגארת ושולדבראנד שאחראים ליותר ממחצית הנקודות שקלעה הקבוצה. גם אור סולומון עם דאבל דאבל נתן מבחינתו הצגה רק שבזמנו החופשי הוא חייב לעבוד על קליעות העונשין.

ashbt_gar

חזר בזיוק בזמן. גארת

נס ציונה שהגיעה עם קהל כתום מהבית ראויה להמון מחמאות, משחק לחימה וחוסן מנטאלי הצליחו כמעט לכפר על רבע שני גרוע מבחינת הכתומים. אחוזי קליעה נמוכים הן מהעונשין והן מטווח שלוש הנקודות לא עזרו להם לצאת עם כשידם על העליונה במשחק אולי הכי חשוב שלהם העונה, נס ציונה לא הצליחה העונה להוציא ולו ניצחון אחד מול החבורה של צביקה ובניין המשחקים העונה אשדוד מנצחת באופן מוחץ 3:0.

פניהם הנפולים של אוהדי, שחקני והנהלת הקבוצה סיפרו את הסיפור האמיתי, נס ציונה מסובכת בצורה רצינית במאבקי הירידה, יחד עם קרית גת וחולון.

אשדוד מבחינתה תטייל בשבוע הבא בנהריה כשהתוצאה שם לא תשנה את לכאן או כאן, אשדוד איבדה את סיכוויה להעפיל לפלייאוף ויצא מסכנת ירידת ליגה מה שמביא אותנו לשלב הסיכומים.

אשדוד הציבה העונה יעד ברור של מקומות 1:8, מר כדורסל (צביקה שרף) בחר את השחקנים וניתן לו גיבוי מלא ויד חופשית, בסופו של יום אשדוד נחלצת ממאבקי ירידה ונשארת סופית בליגת העל רק במחזור אחד לפני הסיום. מבחינת צביקה מדובר בכישלון  ובאשדוד ניתן האות להכנות לשנה הבאה. הקבוצה כאמור תצא בשבוע הבא לנהריה ומיד עם תום המשחק ישוחררו השחקנים ומבחינתם הסתיימה העונה. מקומות 1-8 ירוצו להמשך העונה עד הפיינל פור והכתרת האלופה.

את עונת 2015/16 מסיימת אשדוד כסגנית מחזיקת הגביע ומחוץ לפלייאוף. נקווה ליותר בעונה  הבאה.

מכבי אשדוד/באר טוביה: גארט 27 (10-14 לשתיים, 1-6 לשלוש, 10 אסיסטים, 6 חטיפות, 8 איבודים), שולדבראנד 22 (4-4 לשתיים, 4-5 לשלוש), הומאן (7 ריבאונדים, 3 חסימות) וסולומון (15 ריבאונדים) 11 כ"א, סוואן 10 (4 אסיסטים, 7 איבודים), תומאס והול 2 כ"א. כן שותפו: נאור, אורלנד ונציה.

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*