בקבוצה חוששים ממאבקי תחתית

בקבוצה חוששים ממאבקי תחתית

מכבי אשדוד באר טוביה שוב מתפרקת על הפרקט דווקא במשחק שהיה אמור להיות משחק עונה לכל דבר, אך משחק הגנה רפה של אשדוד כבר ברבע הראשון הכניס את הפועל ת״א למשחק בצורה מאוד משמעותית עם לא פחות מ-30 נקודות ברבע הראשון. אשדוד לא היתה שם כדי להגן ובקושי הצליחה לקלוע 19 נקודות. בנוסף 2 עבירות קבוצתיות ברבע שלם מצביעים על רוח לחימה פושרת במיוחד.

גם אם ניסתה אשדוד לצמצם זה לא ממש עבד והפועל ת״א סגרה עניין עם עקביות, אחוזי קליעה טובים אך מעל לכל, נחישות ורוח מלחמה.

צביקה שרף שלא מצליח להבין מה קורה לבחורים שלו מ-2 הסיבובים הראשונים לא מוצא תירוצים לתבוסות ולהשפלה שעוברת קבוצתו, למי שחשב שאחרי המשחק יעלו פיטורים על הפרק טועה בגדול, מהנהלת הקבוצה נמסר באופן חד משמעי ששרף יסיים את העונה באשדוד וסיכומים עושים בסוף.

ct

במשחק היום הפגינה כל הקבוצה יכולת חלשה וכל סטטיסטיקה שהיתה נכונה לשאר העונה לא רלוונטית למשחק הזה, אשדוד מתחילה לאיזור האדום של תחתית הטבלה ולא רחוקה כלל מהאיזור המסוכן. אשדוד די תלויה בתוצאות הקבוצות שבתחתית וההפרש בין שאר המועמדות לירידה עומד על נקודה בלבד, אשדוד תהיה חייבת עוד אחד או שני נצחונות מתוך חמשת המשחקים שנותרו לה.

המתח שהשתחל לא עוזר לה אך למרות הכל הכדור בידיים שלה. ניצחון אחד יכול לשנות את כל התמונה. בשלישי תצא אשדוד למשחק חוץ מול הרצליה המצויינת ובתקווה גדולה תצליח לחזור עם ניצחון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*