מסייעת מכל הלב

מסייעת מכל הלב

ציוד רב הגיע לחמ"ל שפתחה המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר בביתה וקראה לתושבי העיר לתרום ציוד ומזון. אמש יצאו היא ופעיליה לסיור חלוקת כריכים ברבעים הותיקים

לפני יומיים פרסמה המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר פוסט ובו קריאה לתושבי העיר לתרום מזון וציוד ולהביא אותו לביתה, והיא ופעיליה ידאגו לחלק לחיילים בבסיסים ולתושבי העיר שאינם יכולים לצאת מביתם.

  • גלבר ציינה כי הציוד הנדרש הוא תחתוני בוקסר בכל המידות, גרביים.
  • מוצרי היגיינה (שמפו, דיאודורנט מגבונים וכו')
  • מוצרים יבשים (קרקרים , עוגיות וכל דבר שאינו דורש בישול ). קופסאות שימורים למיניהן.

יצוין כי מבצע האיסוף נמשך ואת התרומות מתבקשים התושבים להביא לביתה של גלבר ברחוב מצדה 85, כמו כן היא מציעה איסוף ממי שרוצים לתרום וחוששים להסתובב בחוץ.

תושבי העיר לא נשארו אדישים לקריאה וביומיים האחרונים הגיעו רבים מהם לביתה של גלבר עם הציוד הנדרש שיחולק כאמור בבסיסים השונים על פי הצורך ולתושבי העיר הזקוקים לכך.

בנוסף לאחר שביום שני ערכה גלבר סיור ברובע ב' ופגשה תושבים רבים, אמש המועמדת לראשות העיר ופעיליה ערכו סיור נוסף הפעם ברובע א'. בסיור הקשיבה גלבר לרחשי הלב של התושבים שחלקם לא מסוגלים לצאת מהבית , וחלקם מתגוררים בבניינים ישנים בלי ממ"ד, היא ופעיליה אף חילקו כריכים לתושבים.

"זאת שעת המבחן שלנו כחברה וכעם של פטריוטים, ונעשה כל שביכולתנו למען טובי בנינו שנמצאים בחזית, לשמור, להגן, לחלץ ולהילחם עבור כולנו", ציינה גלבר.

"תודה מראש על כל סיוע, ואמן שנעבור את התקופה הקשה הזאת במהרה, מחוזקים ומאוחדים כמו בימים הללו".

גלבר שמקבלת המון פניות לעזרה ביקשה אף לפרסם את מספר טלפון האישי שלה, וקוראת לכל מי שצריך סיוע כלשהוא ליצור עימה קשר בטלפון 054-6777056

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*