ממשיכים במומנטום החיובי: 95-87 לאשדוד במשחק התחתית מול הרצליה

ממשיכים במומנטום החיובי:  95-87 לאשדוד במשחק התחתית מול הרצליה

עושה רושם שמכבי אשדוד\באר טוביה ממשיכה להתחבר. לאחר ההעפלה לחצי גמר הגביע בשבוע שעבר, הערב(חמישי) עשו "הדולפינים" צעד חשוב גם לחיזוק מעמדם בטבלת הליגה, כשגברו 95-87 במשחק תחתית לוהט על בני הרצליה.
שתי הקבוצות הגיעו מהמקומות האחרונים בליגה, כשאשדוד מנצחת משחק אחד יותר מאשר החבורה של אריק שיבק.
אשדוד שוב נאלצה לשחק בלי הפורוורד הנהדר, דיוויד לאורי, אך ביינתים, בלי לאורי, הצהובים מאשדוד מחברים שלושה ניצחונות רצופים.

אשדוד הראתה עליונות משריקת הפתיחה כשהובילה לכל אורך ההתמודדות, כשמי שמנצחים על התזמורת, הם קמרון לונג, הנרי סק, ואיך לא, נמרוד לוי שממשיך בגרף ההתקדמות המרשים, והערב תרם שיא קריירה של 20 נקודות ו8 כדורים חוזרים.
סק עצמו סיפק עוד ערב נהדר כשסיים עם 22 נקודות ועשרה אסיסטים!.

דולפינים-פנימי

עם הניצחון המרשים, מכבי אשדוד בורחת עוד במעט מהמקום שמוביל לירידת ליגה, ומתקרבת יחד עם הקהל שמלווה אותה, אל מקום טוב בשמינייה הראשונה. אמנם זה הוא בסך הכל סיום הסיבוב הראשון, אך נראה שבכל הנוגע לדולפינים של בראד גרינברג, יש לא מעט סיבות לאופטימיות, עם תקווה אולי לעשות דברים נפלאים גם בגביע.

ביום שני הבא תארח אשדוד את גלבוע\גליל לעוד משחק מעניין, כשהמטרה תהיה לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות ועל הדרך להחזיר נקמה ספורטיבית לגליל, על ההפסד המתסכל בסיבוב הראשון.

קלעו למכבי אשדוד: הנרי סק 22, נמרוד לוי 20, קמרון לונג 18, ג'ראלד לי 10, אלכס צ'וברביץ' 9, טראווירס ווריק 6, גיל אמיתי וטרנס ווטסון 4 כ"א, אדם הוניג 2.

נתנאל ארצי שיחק ולא קלע.

Andalusit-banners-Ashdod-for-you-650x208

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*