ממשיכים את המומנטום: תיקו מכובד למ.ס אשדוד מול מכבי חיפה

ממשיכים את המומנטום: תיקו מכובד למ.ס אשדוד מול מכבי חיפה

לאחר שקיבלה לא מעט מחמאות מערוצי התקשרות השונים, עלתה הערב (מוצאי שבת) מ.ס אשדוד לאצטדיון היא' על מנת להצדיק את הדיבורים הטובים, כשאירחה את אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי,מכבי חיפה.

החבורה באדום-צהוב של המאמן רוני אוואט כבר עלתה ליתרון מול היריבה החזקה מהכרמל, משער נהדר של החלוץ המוכשר דין דויד. אך שער שיויון של רועי קהת לקראת סיומה של המחצית הראשונה, שלח את שתי הקבוצות עם תחושות חמוצות בסיום,כל אחת והסיבות שלה, עם 1-1 משקף.

כהרגלו בקודש, גם הפעם כשמכבי חיפה הגיעה לאצטדיון היא', המתקן הישן היה די מלא, 3500 אוהדים ירוקים שחלקם די סובלים מהימים האחרונים ממה שקורה באזור הצפון, הגיעו במספרים מדהימים כשעה לפני ההתמודדות, והפגינו תצוגה מרשימה ביציעים. גם הקהל האשדודי הגיע במספרים יפים, אמנם פחות מהאורחת, אך עושה רשום שההיענות השבוע בפוסטים ובהגעת חלק מהשחקנים לבתי ספר שונים בעיר עשתה את שלה וגרמה ללא עט קהל מקומי להגיע ולעודד את קבוצתו.

אלון יפת לעיניי לא פחות מ5,700 אנשים ביציעים.

בדקה ה17 הגיעה הבעיטה הראשונה למסגרת, והיא גם יצרה את היתרון למקומיים.  תום בן זקן המגן הימני פרץ מאגף  ימין והשאיר כדור לדין דויד, האחרון היתל בשחקני היריבה ושלח כדור אדיר מקצה הרחבה, כדור שנעצר רק בין הקורות של עמרי גלזר הצעיר. 1-0 למ.ס אשדוד!!.

msa_pnimi

השער של הקבוצה הדרומית הפעיל את אפקט "הירידה להגנה", כשקבוצתו של אוואט ומזרחי החלס לסגת לאחור במטרה לשמור על היתרון הקטן.

בדקה ה30 ניסיון הקפצה של ורמוט החיפאי כמעט והפתיע את יואב ג'רפי המעולה, אך  השוער הצעיר של אשדוד הרחיק את הכדור לקרן. דקה עברה והפעם היה זה סאן מנחם ששלך כדור אדיר מ20 מטר, אבל שוב היה זה ג'רפי שהגיב בהדיפה ענקית.

חמש דקות לסיום המחצית והלחץ החיפאי השתלם, רועי קהת הקשר ניצל הרמה מדוייקת של אלירן עטר, וכבש את שערו השני העונה, 1-1 ביא'.

הרמה במחצית השנייה הייתה נמוכה מזו שקדמה לה, האדומים-צהובים ניסו לעקוץ בהתקפות מתפרצות את היריבה העדיפה. התקפות שלא הביאו יותר מדי בשורות.

מן העבר השני מכבי חיפה ניסתה מעט פעמים לבעוט מרחוק ולנסות להכניע את ג'רפי. אך השוער הצעיר היה במקום, והמשחק הסתיים בתוצאת שיויון 1-1.

המאמן רוני אוואט התייחס בסיום לגבי הלך הרוח על כר הדשא במשך המשחק,כשאמר: "שיחקנו נגד קבוצה טובה שנמצאת במומנטום מצויין, כך שהתוצאה די מספקת אותי.

עשינו עבודה טובה במהלך השבוע, וניסינו לנטרל את החוזקות של חיפה כמה שאפשר. שמח שהראינו הרבה אופי".

14917121_1113495872099124_7399253921156166651_o

בשבוע הבא תצא הקבוצה של  אוואט ומזרחי למשחק חוץ הכי קשה שיכולה לבקש במסגרת הליגה, לאצטדיון "טרנר" לקראת המפגש מול האלופה ומוליכת הטבלה הפועל באר שבע.

הקבוצה באדום שניצחה ביום חמישי האחרון את אינטר מילאנו הגדולה, אמנם הפסידה במהלך תחילת העונה לחבורה מאשדוד במסגרת גביע הטוטו. אך עושה רושם שהפעם יהיה למ.ס אשדוד הרבה יותר קשה לחזור על ההישג מטרום העונה.

עוד לפני כן תארח אשדוד ביום רביעי הקרוב את בני יהודה למסגרת שלב הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו, לאחר שבמשחק הראשון באצטדיון "המושבה" ניצחה אשדוד 3-2.

 

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*