מכה קשה למ.ס אשדוד: ניב זריהן הורחק מארבעה משחקים

מכה קשה למ.ס אשדוד: ניב זריהן הורחק מארבעה משחקים

גזר דין קשה לחלוצה של מועדון ספורט אשדוד, ניב זריהן. החלוץ הצעיר שנתפס בקריאות גזעניות בשבת האחרונה במשחק החוץ מול מכבי תל אביב, קיבלן הערב (רביעי) את העונש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לפיכך זריהן הורחק מארבעה משחקים בפועל, ארבעה משחקים על תנאי, ועוד קנס של של 5000 שקלים. כל זאת כאמור בנוסף לעונש שקיבל מצוות המועדון הדרומי העומד על קנס של 25 אלף שקלים, 16 שעות עבודות שירות עבור הקהילה האתיופית, ומשחק אחד בחוץ.

מבחינת הקבוצה מעיר הנמל מדובר כאמור בעונש קשה וחסר תקדים. לנוכח העובדה שארבעת המשחקים הקרובים שלה בליגה יהיו מול ארבעת יריבותיה לתחתית( אשקלון, הפועל חיפה, כפר סבא ובני יהודה). את כל המשחקים האלה תאלץ הקבוצה של אוואט ומזרחי להסתדר בלי החלוץ המוכשר, מה שידלדל עוד גם ככה את הסגל הקצר.

בנושא אחר, בורסת השמות לחיזוק הקבוצה בחודש ינואר הקרוב רק עולה ככל שהימים חולפים. שם שעלה לאחרונה כאפשרות לחיזוק הוא קשרה של הפועל אשקלון פדרו גלבאן. הזר עם הכי הרבה כיבושים בכל הזמנים בליגת העל, עושה רושם בדרך החוצה מהקבוצה של יובל נעים, וגם בני יהודה קבוצתו האהודה אוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. מי שעדיין נחשב לשם חם שעשוי להצטרף הוא קשרה האחורי של מכבי תל אביב דור פרץ.

צילום: טל אקוקה – פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*