הערב: מ.ס רוצה להמשיך את המומנטום מול הפועל חיפה

הערב: מ.ס רוצה להמשיך את המומנטום מול הפועל חיפה

לאחר שגברה בשישי האחרון על איכסל בגביע המדינה, וקיבלה את ביתר תל אביב בשלב הבא. חוזרת מועדון ספורט אשדוד להתרכז במאבקי ה"לחם והחמאה" עבורה בליגת העל. הקבוצה מעיר הנמל תתארח הערב (רביעי,21:00) באצטדיון סמי עופר למפגש מול קבוצת תחתית נוספת, הפועל חיפה.

מחזור אמצע השבוע אמנם יוצר עומס על קבוצות הליגה, אך רוני אוואט והצוות המקצועי יודעים כי עליהם לאסוף בהתמודדות מול היריבה מהכרמל את מלא שלוש הנקודות.
בפן המקצועי, מי שאמורים לחזור להרכב הראשון מחר הם בנצי מושל ורועי בקל. מושל שפתח על הספסל במשחק הגביע ביום שישי, ולמרות זאת היה האחראי על הניצחון, אמור לפתוח ע"ח של דולי מנגה שיירד לספסל. בקל שלא שיחק במשחק הליגה מול אשקלון עקב צהובים. כזכור את הדרבי הדרומי ניצחה מ.ס אשדוד את שכנתה וטיפסה במעט במעלה הטבלה.

חן עזריאל שפתח כקשר אחורי מול האשקלונים, עשוי למלא את המשבצת גם מחר, זאת לאחר שמשה אוחיון ותום מונד לא כשירים לחלוטין ומיקי סירושטיין אמור לחזור לעמדת הבלם שלשמה הגיע לקבוצה.

עוד שחקן שחזר לסגל במשחק הגביע ואמור לצבור דקות ליגה ראשונות גם מחר הוא גדי קינדה.
הקשר שנפצע במשחק הליגה מול הפועל חיפה בסיבוב הקודם, התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר בהתרגשות " זאת הפציעה הכי קשה שהייתה לי, יש פציעות יותר קשות בכדורגל אבל אני שמח שעברתי אותה. מקווה לחזור יותר חזק".

לגבי הדרך אותה עברה הקבוצה העונה, הוסיף הקשר הצעיר "באמת התחלנו לא טוב. אני שמח שככל שהעונה התקדמה ההגנה התייצבה, כמו גם ההתקפה. ואני חושב שאנחנו בתהליך שיפור ולא הולכים אחורה".

בנושא אחר, בקבוצה החלו לקיים מגעים בצוותא עם הפועל באר שבע על מנת טרייד בין המועדונים, מוליכת הטבלה והאלופה מעוניינת מאוד בניב זריהן חלוצה של אשדוד, ואמורה להציע עליו במהלך השבוע הקרוב את חלוצה הזר לוסיו שכבש עד כה שלושה שערי ליגה העונה, ועוד סכום כספי גבוה אותו דורשים האדומים -צהובים, כשבאפשרות אחרת עשויה הקבוצה מבירת הנגב לכלול בעיסקה גם את הקשר רועי גורדנה.

כמו כן, בקבוצה ממשיכים לבחון את הקשר הקנייתני, אנתוני אקומו בן ה24, כשהחלטה לגביו האם לצרפו תתקבל בימים הקרובים.
הרכב משוער: ג'ראפי, בן זקן, סירושטיין( ברדע), אלחמיד, ברוסיץ', בקל, עזריאל( מונד), מושל, ביטון, אינברום ובגאריץ'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*