מחר במושבה: מ.ס אשדוד מחפשת עלייה לגמר גביע הטוטו

מחר במושבה: מ.ס אשדוד מחפשת עלייה לגמר גביע הטוטו

משחק אחד בלבד, זה מה שנותר למ.ס אשדוד לעבור על מנת להגיע לשלב הגמר של מפעל גביע הטוטו, ולהיות פסע אחד קטן מזכייה בתואר היסטורי.
לפני הגשמת המטרה, תפגוש מחר( רביעי) הקבוצה מעיר הנמל הדרומית את עירוני קריית שמונה בשלב חצי הגמר של המפעל, במשחק שייערך באצטדיון "המושבה בפתח תקווה, בשעה 20:30.

למרות הרצון העז לזכייה ראשונה בתואר עבור המועדון, ייתנו מחר רוני אוואט ויוסי מזרחי צמד המאמנים, לא מעט מנוחה לכמה משחקני ההרכב הראשון, כנהוג במפעל על-ידי רוב הקבוצות.

חלק משחקני ההרכב הראשון שיקבלו את אותה המנוחה וחלקם אף אולי לא ייכללו בסגל הקבוצה הם חן עזריאל, רועי בקל והשוער הראשון יואב ג'רפי. התלבטות נוספת של אוואט לגבי ההרכב היא בעמדת המגן הימני, אותה עדיין לא ברור מי יאייש, האם תום בן זקן הקפטן, או שמא בנצי מושל שכבר מילא את תפקיד המגן כשבן זקן היה פצוע בתחילת העונה. מי שצפוי לקבל את הצ'אנס בהתקפה הוא דראזן בגאר'יץ שכבש ביום ראשון את שער השיויון בדקה ה94, ובמועדון מקווים לשיפור נוסף ביכולתו, שאולי גם תשאיר אותו לפחות עד תום העונה בעיר הנמל. גם גאורגי בטאייב שחתם ל3 שנים בקבוצה הדרומית צפוי לקבל את חולצת ההרכב מחר, כמו גם דן ביטון שלא הרבה לפתוח בהרכב בחודש האחרון.

msa_pnimi

צילום מתוך העמוד הרשמי

רוני אוואט אמר לקראת המשחק "זהו משחק חשוב עבור המועדון, המטרה ליצור מסורת והמשכיות במפעל".
כזכור בשבת הקרובה תארח הקבוצה באדום-צהוב את אותה קריית שמונה אותה תפגוש מחר, הפעם במסגרת מחזור הפתיחה של הסיבוב השני של ליגת העל, כך שלשתי הקבוצות המשחק מחר יהיה גם הכנה סופר ריאלית לקראת המשחק ביניהן בליגת העל.

עבור מ.ס אשדוד, זכייה במפעל כאמור תהיה משמעותית ומתוקה מכמה סיבות. הראשונה היא העובדה שהמועדון האשדודי עדיין לא זכה לטעום את טעם הזכייה במפעל, זאת למרות שאשדוד הגיעה לא פחות משש פעמים לגמר המפעל, חמש בליגת העל ופעם אחת בעונה שעברה בלאומית, אך בכולן הקבוצה הדרומית הפסידה. הפעם האחרונה בה הגיעה מ.ס אשדוד לגמר הטוטו בליגת העל הייתה בעונת 2008\2009, אז הפסידה בגמר למכבי תל אביב.

סיבה נוספת וחשובה היא כמובן להעניק חיוך נוסף בזמן הקשה בו נמצא הבעלים לשעבר ג'קי בן זקן. בנושא אחר, מי שנחת למבחנים בקבוצה, הוא הבלם ההולנדי יורדי באוס בן ה27. באוס שיחק בעונה האחרונה הפאנדורי הרומנית, ואף גדל במחלקת הנוער המפורסמת של פיינורד. החלטה לגביו תתקבל בימים הקרובים. הרכב משוער: משפתי, בן זקן (מושל),אלחמיד,סירושטיין( איבקוביץ'). ברוסיץ', מונד, דן ביטון, בטאייב, אינברום, זריהן, בגאר'יץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*