מוצ"ש ביא': מכבי חיפה מגיעה לאשדוד. מי תמשיך את רצף הניצחונות?

מוצ"ש ביא': מכבי חיפה מגיעה לאשדוד. מי תמשיך את רצף הניצחונות?

כשהיא שואבת עידוד רב משני משחקי הליגה האחרונים בהם ניצחה, תארח מחר (שבת,19:30) באצטדיון היא' מועדון ספורט אשדוד של רוני אוואט ויוסי מזרחי את אחת מענקיות הכדורגל הישראלי, מכבי חיפה.

היום (שישי) ערכה הקבוצה מעיר הנמל את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר, כשלראשונה מזה זמן רב, כל שחקני הקבוצה נכחו באימון, כולל הקשר הצעיר גדי קינדה שהתאמן בצידי המגרש יחד עם מאמן כושר אישי. כשגם דן ביטון המוכשר חזר לאימונים מלאים, אך עדיין לא ברור אם יעלה מחר באחד-עשר הפותחים, לנוכח היכולת הטובה אותה מציג בנצי מושל במשחקים האחרונים.

עבור חלוצה של מועדון ספורט אשדוד חן עזריאל, מדובר בהרבה יותר ממשחק רגיל לגבי מחר. כזכור עזריאל אשקר קבוצתו הקודמת בליגת העל הייתה מכבי חיפה, התייבש לא מעט על הספסל הירוק ולא קיבל את הקרדיט אותו הוא מקבל אצל האדומים-צהובים.

המשחק מחר יפגיש בין שניים מהשוערים הטובים והצעירים  בליגה, מצד אחד עמרי גלזר ממכבי חיפה ששומר כבר חמישה משחקים על שער נקי, ומן הצד השני יואב ג'רפי מאשדוד שנחשב לאחד הגורמים העיקריים בהצלחת הקבוצה במחזורים האחרונים.

המאמן רוני אוואט שיודע כי גם היריבה מחר, מכבי חיפה, לא מקלה ראש בקבוצתו, התייחס לאחר האימון המסכם לגבי המשחק החשוב מחר,כשאמר" אפשר להגיד שמכבי חיפה נלחמת על הקצפת, אנחנו נלחמים על החיים שלנו. העובדה שלאחרונה שתי הקבוצות מציגות יכולת טובה ועושות תוצאות טובות,הופכת את המשחק למשחק חשוב עבור שתיהן. מבחינתו אנחנו מבינים שאנחנו במלחמת קיום בליגה הזאת".

" אשדוד תמיד הייתה ידועה כקבוצה ביתית,המגרש פה זה מגרש שבעברו היה סופג נקודות, ולאף קבוצה בליגה לא כיף לבוא ולשחק כאן. יחד עם זאת עשינו שינויים לטובה בחודש-חודשיים האחרונים מבחינת התפיסה שלנו, ואם קבוצות מתחילות לחשוש, זה סימן טוב עבורינו". כך סיכם המאמן הצעיר ברוח טובה לגבי האמונה בניצחון למחר.

msa_pnimi

גם קשר הקבוצה רועי בקל, שמציג יכולת גבוהה במחזורים האחרונים התייחס למשחק הקשה מחר"

אנחנו מגיעים בתקופה של מומנטום חיובי וטוב מבחינתנו. אנחנו יודעים שגם מכבי חיפה מגיעה בכושר טוב למשחק, אבל נעשה הכל כדי להמשיך את הרצף הטוב בשל הניצחונות מהמשחקים הקודמים".

הקשר המנוסה גם שלח מסר לאוהדי הקבוצה לקראת מחר,כשאמר" זה מסוג המשחקים שמגיעים קבוצות טובות והאצטדיון מלא. נזדקק מחר לקהל התומך שלנו בשביל שנוכל לנצח גם את מכבי חיפה".

לגבי המשחק מחר, אוואט ומזרחי לא תרגלו את ההרכב הראשון במהלך האימון, אך עושה רושם ששינוי אחד יהיה כאשר משה אוחיון יעלה במקומו של דין דויד ויעבה את מרכז הקישור יחדיו עם רועי בקל ותום מונד.

בקבוצה כאמור חושבים גם בין היתר על חלון העברות בינואר, כשמי שעשוי בוודאות לעזוב את הקבוצה הדרומית הוא הבלם נינו גאלוב'יץ'.

מבחינה סטטיסטית, הקבוצה של אוואט שואבת לא מעט עידוד לגבי המשחק מחר, לאחר שבשני המשחקים האחרונים בהם אירחה מ.ס אשדוד את מכבי חיפה, יצאה ידה של אשדוד על העליונה, לעומת זאת במשחק החוץ האחרון מול הירוקים מהכרמל, שנארח באצטדיון בלומפילד, הסתיים ב5-0 מוחץ לחיפאים.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, סירושטיין, אלחמיד,ברוסי'ץ, מונד,בקל, אוחיון (דין דויד),מושל,עזריאל ( אינברום), ניב זריהן.

 

סוגר

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*