מובילי המחאה מכוונים גבוה

מובילי המחאה מכוונים גבוה

אחרי שאזל הדלק בדמות הקנסות שהטיל ולאחרונה ביטל ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מידי שבת לעסקים באשדוד ובמרכזי הקניות ביג פאשן וסטאר סנטר, משנים מובילי המחאה אסטרטגיה ומא-פוליטיים החלו החברים להיפגש עםפ צמרת הפוליטיקה הארצית. מפגש ראשון התקיים ב״ביג פאשן״ עם יו״ר המחנה הציוני אבי גבאי. על הקנה פגישות גם עם שר הביטחון אביגדור ליברמן וראש סיעת יש עתיד, יאיר לפיד.

מובילי המחאה הבינו ״למה להם פוליטיקה עכשיו״, ללא צעד פוליטי מעשי תדעך המחאה וכל עשייתם תהיה לריק. לאחר סדרת ההתייעצויות עם פוליטיקאים בכירים תחליט החבורה אם לצאת לדרך פוליטית או שתחבור למועמד זה או אחר כדי להמשיך במאבקם.

היום, לאחר המפגש עם אבי גבאי, הוציאו מובילי המחאה את הפוסט הבא:

עד כה נמנענו מלהיפגש עם פוליטיקאים הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית.
לאור הצלחת המחאה והבאת שינוי מהותי לעיר בנקודה מסויימת ועקב כך שישנן מטרות רבות עוד לפנינו, החלטנו להיעתר ולהיפגש עם פוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית, היום נועדנו עם אבי גבאי ראש המחנה הציוני טרם פגישתו עם ראש העירייה יחיאל לסרי, ובשבועות הקרובים ניפגש עם חבר הכנסת יאיר לפיד ועם שר הביטחון על מנת לקדם את אשדוד ולהביא לשינוי מהותי ואמיתי לטובת העיר.

גם אנחנו נמנים מכל קצוות הקשת הפוליטית וחשוב לנו לציין שפגישה עם פוליטיקאים ברמה הלאומית היא לטובת העיר ובוודאי אינה מסמנת או מעידה על השתייכות פוליטית של מי מאיתנו. אנחנו באמת מעוניינים לעשות שינוי בעיר לטובה ומבקשים מכם לתמוך ו/או להעביר ביקורת בונה ואחראית שתסייע לכולנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*