המחאה הגיעה גם ל״זומבה״

המחאה הגיעה גם ל״זומבה״

זה לא חדש לאף אשדודי שפארק אשדוד הפך כבר מזמן עם כל הפסטורליות שלו לסלע מחלוקת בכל נושא ״השתלטות״ החרדים על העיר אשדוד. בחופשות סוכות ופסח מגיעה הקהילה בהמוניה לפארק ליהנות מהמתקנים ומהפארק עצמו.

לא פעם נכתב על הפארק שדווקא בימי החופשות נהנים מהפארק מספר של תושבים המגיעים מכל רחבי הארץ, ממלאים את חניית הפארק ותושבי העיר שלא מוצאים חניה מוציאים את זעמם ברשתות החברתיות.

הפארק שכבר זכה ללא מעט כינויים בסגנון פארק אשדוס-ים ועוד כמה כינויים המעידים על השתלטות הקהילה החרדית עומד לפחות פעמיים בשנה באור הזרקורים והנה גם השנה לא התפספסה ההזדמנות.

כחלק מפעילויות החג אותה מקיימת העירייה הוחלט לקיים מסיבת זומבה בפארק, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה בלוקיישן הפסטורלי, אך לאחרונה החלו הטרדות של הקהילה החרדית וניסיונות לחבל באירוע.

מובילי מאבק השבת בקבוצת הפייסבוק ״מחזירים את אשדוד לאשדודים״ שזיהו את קצב החבלה הגובר יצאו בקריאה להגיע לאירוע הזומבה כדי להביע סולידריות עם הרוקדים ולנסות ולייצר מחאה נגדית.

ההתנגדות אכן התקיימה והיה נראה שהרוחות מתחילות להתלהט אך טיפול מקצועי של כוחות הביטחון העירוני שהשתלטו על המצב ומנעו התלקחות מיותרת.

אין ספק שקצב האירועים בנושא חילונים חרדים מעלה הילוך וכל סיבה קטנה כדוגמת שיעור זומבה יכולה להפוך לתפוח אדמה לוהט ולהתגלגל לאירוע שיכול לצאת משליטה ולהסתיים בצורה בעייתית.

 

משה גרינבוים, תושב אשדוד חרדי שנכח באירוע:

״אני נכחתי באירוע ולדעתי הדיווח לא תואם את מה שהתרחש. בסה״כ היתה בקשה להנמיך קצת המוסיקה ולא ננקטו שום צעדי אלימות. אני אישית דאגתי לברר מתי יסתיים האירוע ודאגתי שכולם יתפנו לאותה שעה מתוך ההכרה שזו הפארק של כולם ומי שמשהו לא נא נראה לו יכול ללכת למקום אחר. אנחנו בעד חיים משותפים בעיר ואין לנו שום כוונה להסית או להתערב באורח החיים החילוני בעיר.״

 

00

צילום: עדכוני ביטחון והצלה 24/7

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*