ישיבת מועצה סוערת – לסרי: ״באשדוד לא תהיה מלחמת אחים״

ישיבת מועצה סוערת – לסרי: ״באשדוד לא תהיה מלחמת אחים״

עשרות מתנגדים ממחאת השבת טרחו והגיעו גם למועצת העיר שמתקיימת אחת לחודש. המוחים שהגיעו לשמוע את מוצא פיו של ראש העיר שמעו על אותו מתווה עליו סיפר ראש העיר בפייסבוק בשבוע שעבר וזכה למקלחת קרה מצד המתנגדים.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ניסה להסביר לחברי מועצת העיר על המתווה החדש אותו הוא מגבש ואותו הוא מקווה להעביר בבית המשפט בתקווה להחזיר את השפיות לעיר ולהריץ חודש אחורה בציר הזמן בתקווה שהתקופה הזו תימחק מהתודעה.

לגבי הסינמה סיטי במרכז הפריח לסרי את השמועות על התנגדות והצהיר קבל עם ועדה ואל מול חברי המועצה החרדים שהוא בעד הקמת סינמה סיטי באשדוד.

גם לראש האופוזיציה שמעון כצנלסון פנה לסרי בפניה ישירה לרדת מהסוס ולחפש ביצת זהב פוליטית אחרת. ״בכל קמפיין אתה רץ על החרדיזציה, זה לא יקרה, אשדוד לא תשנה את אופיה״ הצהיר לסרי.

על פניו, לא נראה שמישהו מהמתנגדים ישתכנע, מצד העירייה דאגו לתומכים ביציע שיאזנו את המתנגדים, אלה שלא נכנסו צבעו את המסדרון ולא חסכו בהערות כלפי נציגי ראש העיר שיצאו מהמליאה.

המתנגדים בשלהם, גם השבת יגיעו ההמונים לכיכר בכדי למחות, כמו בכל שבוע נגד חוק המרכולים, נגד הקנסות וננגד ראש העיר. ההפגנה שנתנה את יריית הפתיחה לקמפיין 2018, יש שיגידו מוקדם מדי הולכת והופכת לאירוע ארצי, מהדורת מוצאי שבת נפתחות באופן אוטומטי בדיווח ישיר מכיכר העירייה וצוותי צילום מתמקמים באופן קבוע בעיר.

בשלב ראשון נותר לראות מה יניב המתווה של ראש העיר, החזרת המצב לקדמותו תהווה זריקת הרגעה ראשונית במקרה הטוב, נחישות של מנהיגי המחאה והשארת השבת על סדר היום עד חודש אוקטובר יכולה להוות מבחינת ראש העיר נזק פוליטי אמיתי ואולי גם מערכת בחירות קשה משהכיר בעבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*