מאני-טיים in yellow: חג פסח שמח לצד הצהוב של הכדורסל

מאני-טיים in yellow: חג פסח שמח לצד הצהוב של הכדורסל

איזה ערב נהדר לקבוצת הגברים ולקבוצת הנשים של מכבי אשדוד בענף הכדורסל.
קבוצת הגברים חגגה הערב(ראשון) ניצחון רביעי ברציפות, כשגברה 82-78 על בני הרצליה במבצר של אולם "היובל", בעוד שהאחות מהנשים, עלתה ל1-0 בסדרת גמל הפלייאוף, כשדרסה באולם "הקריה" הביתי 88-66 את אליצור רמלה של אלי רבי.

נתחיל עם החגיגה הגברית:

מכבי אשדוד\באר טוביה הגיעה לאחר הניצחון הביתי על אילת במחזור הקודם, שגרר אחריו שני ניצחונות על נהריה והפועל תל אביב. אשדוד הגיעה ללא ג'ראלד לי שנעדר בשל בעיות בבטנו.

כבר מהרבע הראשון הדולפינים לקחו את היוזמה, בעיקר בעזרת הזר החדש, בן מקאולי, שקלע את 7 הנקודות הראשונות של אשדוד וסיים עם שיא עונתי בארץ הקודש עם 19 נקודות ו10 כדורים חוזרים.

מי שעוד כיכב היה איך לא סק הנרי, שסיים ערב סולידי עם 17 נקודות ו9 אסיסטים.
הצהובים מאשדוד כבר הוליכו 12 הפרש ב2 הדקות האחרונות, אלא שקומדיית טעויות ויכולת גבוהה של ג'ף אדריאן המארח, הובילו את ההתמודדות לקרב צמוד, שבסופו של דבר הוכרע על 4 קליעות עונשין רצופות של קמרון לונג,

ובסיום אשדוד מנצחת 82-78 וקוטפת לפחות עד מחר את המקום השלישי בטבלה בתום שני הסיבובים הראשונים.

בגזרה הנשית:

לאחר שעלתה לגמר הפליאוף בשבוע שעבר כשגברה 3-0 חלק על אליצור חולון, מכבי "בן"| בנות אשדוד אירחה את אליצור רמלה היריבה הוותיקה.
הצהובות של עדן ענבר ניצחו בצורה קלה, אולי אפילו קלה מדי, כשכבר בתחיחלת הרבע השני, שלשה שלי טיה פרסלי העלתה את אשדוד ליתרון דו -ספרתי של 29-17.

משם הצהובות לא עצרו, כשהטופ-סקוררית הייתה הפורוורדית הנהדרת, טיפאני ג'קסון, שסיימה משחק נהדר עם 18 נקודות ו12 כדורים חוזרים. בסיום 88-66 לבנות אשדוד.

קלעו לאשדוד: ג'קסון 18 (12 ריבאונדים), הייז 16, דורון 15, הופקינס 12, פרסלי 10, בן נון 9, לויצקי 8.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*