לפתוח סיבוב בסימן צהוב: מחר ב20:10 הצהובים מאשדוד מול האדומים מהגלבוע

לפתוח סיבוב בסימן צהוב: מחר ב20:10 הצהובים מאשדוד מול האדומים מהגלבוע

מכבי אשדוד\באר טוביה עולה על הגל בשבועיים האחרונים, בטח לאחר ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, והניצחון הביתי המרומם מול בני הרצליה ביום חמישי האחרון.
מחר(שני,20:10) יקוו ה"דולפינים" להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, כשיארחו באולם ה"קריה" את האדומים של גלבוע\גליל, במסגרת פתיחת הסיבוב השני של ליגת ווינר-סל.

היריבה מהצפון הרחוק מגיעה אף היא במומנטום חיובי, כשחניכיו של אריאל בית-הלחמי עומדים על מאזן מראה לזה של אשדוד, עם שבעה ניצחונות אל מול ארבעה הפסדי ליגה בלבד.
גלבוע סופרת כבר שישה ניצחונות משבעת המשחקים האחרונים, כשבמחזור הליגה הקודם, גברה ב"בית מכבי" 88-83 על ראשון לציון, ולאחר סיבוב ראשון היא ממוקמת במקום הרביעי בטבלת הליגה.

מהמפגש האחרון בין הקבוצות, במחזור הפתיחה, אנשי אשדוד זוכרים בעיקר את האכזבה. "הדולפינים" של בראד גרינברג כבר הוליכו ביתרון דו-ספרתי על המארחת ב"גן-נר", אך אחוזי קליעה לא טובים מקו העונשין, ועוד מספר טעויות בדקות הסיום, הקנה את הניצחון למארחים.

באשדוד ימשיכו להחסיר מחר את הפורוורד, דיוויד לאורי, אך יחד עם זאת יקוו למשחק טוב נוסף של ג'ראלד לי, שנראה כי חזר מעולה מאז הפציעה, וכמובן לקבל המשכיות מנמרוד לוי, סק הנרי וקמרון לונג הנפלאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*