לפחות בטוטו אשדוד מנצחת

לפחות בטוטו אשדוד מנצחת

אז למה לא כל יום גביע הטוטו? זוהי בדיוק השאלה אותה שואלים במועדון ספורט אשדוד, לאחר הניצחון אמש (שלישי),מול בני יהודה תל אביב באצטדיון "המושבה" בתוצאה 3-2.

אז נכון, הניצחון האחרון שקדם לאותו ניצחון אמש, היה גם בגביע הטוטו,עוד לפני שהתחילה עונת המשחקים בליגה. ונכון התוצאה אמש לא אומרת או קובעת כלום לגבי שלוש נקודות במפעל החשוב עבורה של אשדוד,הלא היא ליגת העל. אבל עדיין גם אם המשחק אתמול אותו החשיב אוואט כ"משחק הכנה טוב", הוא עדיין שיפר במעט את מצב הרוח של שחקני הקבוצה,ונטע בהם כמה תקוות לקראת המשחק הקרוב בליגה, שהיא הלחם והחמאה עבור הקבוצה מעיר הנמל,מול הפועל רעננה בשבת.

כשבני יהודה השוותה בדקה ה-82 את התוצאה ל-2-2. זה הרגיש בדיוק כמו במשחק הליגה בחודש שעבר שנגמר באותה התוצאה, גם אז הבלם הסרבי של הכתומים מרקו יובאנוביץ' כבש, וגם אז בני יהודה השוותה את התוצאה. אלא שדין דויד היה זה שהחזיר את הצבע ללחיים של אנשי אשדוד, ובסופו של דבר גם העניק להם צעד טוב ובטוח אל שלב חצי הגמר של המפעל.

msa_pnimi

רוני אוואט שדיבר בסיום המשחק על כך שהוא מתחיל להבין לאיזו ליגה ורמה הוא נכנס, אמר "בהחלט מרגיש שיש שיוני בקבוצה ובגישה. הבנו שאנחנו כבר בליגת העל ולא בליגה הלאומית".

אוואט בוודאי יוכל לקחת מספר דברים כבר למחזור הליגה הקרוב.

הראשון מביניהם הוא כיבוש השערים, גם אם זה בסך הכל גביע הטוטו. בסופו של יום משחק כדורגל,בכל טורניר ובכל יום ושעה הוא משחק לכל דבר. קבוצתו הואילה לכבוש שלוש פעמים במהלך ההתמודדותאמש,כשניב זריהן, שהירבה להחמיץ במשחק הליגה האחרון מול ביתר ירושלים,העניק שער נאה לאדומים-צהובים.

הדבר השני הוא יכולת של מספר שחקנים שלא מקבלים מספיק דקות אם בכלל בליגה, ואמש נראו כבעלי פוטנציאל שיכולים להוכיח את עצמם. והבולט מתוכם הוא הקשר היהודי-אסטוני סטס גולדברג, שעשה כמה פעולות טובות במהלך המשחק,וסיכן בכמה פעמים את שערו של ניקיטה חייקין, יהודי אחר שעמד בשער הזהובים.

הדבר השלישי והאחרון,הוא שוב הניצחון. מי יודע אולי הניצחון אתמול, יוציא את קבוצתו של רוני אוואט לדרך חדשה, ויתחיל מסע של התאוששת גם בליגה.

כאמור, מ.ס אשדוד עדיין לא הבטיחה את עלייתה לשלב חצי הגמר של מפעל גביע הטוטו, כשהגומלין ייערך בסוף חודש הבא ב-30.11, באשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*