לסרי הפך ממנוחם למנחם

לסרי הפך ממנוחם למנחם

זמנים מוזרים, ראש עיריית אשדוד שרגיל היה להיות המנוחם עקב כל ההתקפות שספגה אשדוד במהלך השנים האחרונות מעזה, ראש עיריית אשדוד המיודד מאוד עם רוג׳ר צוקרמן ראה לנכון עקב מתקפת הטרור בצרפת לשגר מכתב תמיכה בזה הנוסח:

בשם העיר אשדוד, ברצוני להביע סולידריות לעם הצרפתי לאחר הרצח המחריד והנתעב של צוות העריכה של צ'רלי הבדו והקהילה היהודית בפריז בשבוע שעבר.

מעשי טרור אלו הם התקפה על הערכים של כל בני התרבות ללא קשר לארץ מוצא, דת ואמונה.  אנחנו עומדים לצד צרפת בנחישותה להגן על חופש הביטוי וחופש העיתונות כי אלו הם עמודי התווך של הדמוקרטיה.

בלב כבד אני שולח את תנחומי למשפחות הקורבנות שאיבדו את יקיריהם בפיגועים מחרידים אלו. אנחנו מקווים שהעם הצרפתי יוכל להמשיך בחיי היום יום ללא פגע ובשלום

כמו כן נשלחו מכתבים לראש העיר בורדו העיר התאומה של אשדוד ול רוג'ר צוקרמן נשיא ארגון הקריף – ארגון הגג של הקהילה היהודית ברחבי צרפתמייצג למעשה את אחת מקהילות היהודים הגדולות בעולםמחוץ למדינת ישראלקהילת צרפת נחשבת כיום לקהילה היהודית השנייה בגודלהלאחר ארה"בוארגון קריף מייצג את הקהילות הללו מול הרשויות השונות וכן מתאם הקשרים עם ישראל וארגונים יהודים אחריםהארגון נאבק בעיקר מול גורמים ופעולות אנטישמיות ונושא את הדגל למען ישראל ולמען הציונות.

צילום: לימור אדרי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*