לטוס עם הילדים – יעדים ואטרקציות בחו"ל

לטוס עם הילדים – יעדים ואטרקציות בחו"ל

זה רעיון נהדר לצאת לחו"ל עם הילדים דווקא בחורף. לחופשה בחורף יש לא מעט יתרונות, כמופחות תיירים. כשיוצאים לחופשה בקיץ, בעיקר בין יוני לאוגוסט, עונת השיא באירופה, אתם יכולים להיות בטוחים שעוד מיליוני תיירים ינחתו יחד אתכם ביעדים האטרקטיביים ביותר. התורים בכל אטרקציה בקיץ הם ארוכים, הילדים חסרי סבלנות וזו כבר סיבה מעולה, בגללה כדאי להזמין טיסות לחו"ל בחורף.

מחירים זולים יותר. כתוצאה ממספר התיירים המופחת, הספקים השונים מורידים מחירים. כמובן שכאשר נוסעים עם ילדים, לא חשוב באיזו עונה, ההוצאות הרבה יותר גבוהות. אבל, הנסיעה בחורף מבטיחה מחירים זולים יותר עבור הזמנת טיסות לאמסטרדם או כל עיר אחרת, הזמנת בית מלון, או קניית כרטיסי אוטובוס ורכבת (למעט התאריכים שבסביבות חג המולד וראש השנה האזרחית, אז המחירים גבוהים).

שווקים ופסטיבלים. אפשר למצוא באינטרנט את השווקים ופסטיבלי החורף המומלצים ביותר באירופה. כמו, פסטיבל השלג ב-Kiruna (בלפלנד השוודית), שמאפשר לילדים ליהנות מאטרקציות מיוחדות שכוללות מזחלות שלג, פסלי שלג, סקי ועוד.

אווירה. פתיתי שלג שנושרים מאחורי מגדל אייפל המואר, נטיפי קרח שנתלים על שולי הגגות בצימר בבוואריה – קסם של חורף אמתי ואווירה מיוחדת שהילדים הישראלים לא מכירים ובוודאי יתרגשו מהם.

ספורט חורף. החורף הוא הזדמנות נהדרת לנסוע לנסיעת סקי עם הילדים, וללמד אותם ספורט מופלא זה כבר מגיל צעיר.

אטרקציות מקורות. אירופה עשירה באטרקציות תחת קורת גג כמו מוזיאונים, גלריות לאומנות, ארמונות וקתדרלות. חללים אלה מחוממים ומוארים היטב והם מאוד אטרקטיביים בעיקר כאשר השמש שוקעת מוקדם ובחוץ טמפרטורות נמוכות. אפשר גם למצוא לא מעט הצגות וקונצרטים שמקיימים הופעות דווקא בחורף.

האקלים הממוזג בדרום אירופה. החורף יכול להיות הזמן הטוב ביותר לבקר ביעדים כמו האיים הקנרים, כרתים, קפריסין, סיציליה והאזורים הדרומיים של איטליה, צרפת, ספרד ויוון. עדיף להסתובב עם הילדים בסמטאות העתיקות ובאתרים הקסומים במזג אוויר נעים מאשר בקיץ כאשר השמש קופחת וכולם חסרי סבלנות ועצבניים.

שתי אטרקציות לילדים – גן חיות ומוזיאון לילדים

יש לא מעט אטרקציות בחורף שמתאימות לילדים ואפשר למצוא אותן בקלות באתרי האינטרנט. הנה שתי אטרקציות לדוגמה, אחת באמסטרדם והשנייה בווינה.

אמסטרדם – לפגוש את בעלי החיים ב-Artis Royal Zoo שנמצא ב-Plantage Kerklaan 38-40.

גן החיות המלכותי ארטיס הוא העתיק ביותר במדינה, ומפגיש את הילדים עם מגוון של בעלי חיים ומינים שמאכלסים את כדור הארץ שלנו. בגן חיים 900 בעלי חיים ו-200 מיני צמחים. הוא כולל גם אקווריום, גן פרפרים ואפילו פלנטריום. אפשר להשתתף בסיור מודרך ולשוחח עם העובדים בגן החיות. הסיורים זמינים גם באנגלית.

  • וינה – Zoom Children’s Museum – במוזיאון הילדים "זום" הכניסה לילדים בחינם, ולמבוגרים – 4 יורו.
  • המוזיאון מציע כמה אזורי פעילות לפי גיל הילדים:
  • אזור התערוכה לגילאי 12-6, מאפשר לילדים לעסוק בכול מה שקשור להדפסים.
  • אזור האוקיינוס, אזור משחקים ופעילויות לגילאים הצעירים מ-8 חודשים ועד גיל 6.
  • אזור הסטודיו, סדנאות אומנות לילדים בגיל 12-3.
  • אזור הסרטים המצוירים, מיועד לילדים בגיל 14-8.
  • אזור המדע, מיועד לילדים בגיל 12-8.

הכתבה נכתבה באדיבות אתר התיירות של ישראל www.deasy.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: חופשת קיץ באמסטרדם

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*