חופשת קיץ באמסטרדם

חופשת קיץ באמסטרדם

אין ספק שהקיץ הוא עונה פופולרית לביקור באירופה בכלל, ובאמסטרדם בפרט. בחודשי הקיץ אפשר למצוא את הריכוז הגבוה ביותר של תיירים זרים שמטיילים באירופה ותרמילאים אמריקאים, בעיקר סטודנטים בחופשת הקיץ.

אם באביב ובסתיו קצת קשה לחזות את מזג האוויר באמסטרדם, הרי שבקיץ יש לכם סיכוי טוב למזג אוויר נחמד. כך שאם מצאתם טיסות זולות לאמסטרדם בקיץ, אל תהססו להזמין, בעיקר אם מדובר על טיסות עם הילדים.

הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אמסטרדם בקיץ:

תנאי מזג האוויר באמסטרדם בקיץ

בקיץ הטמפרטורות הממוצעות הן – ביוני כ-18 מעלות צלזיוס, ביולי כ-20 ובאוגוסט כ-21 מעלות. כלומר, גם בחודש החם ביותר, עדיין הטמפרטורה הממוצעת לא מתרוממת לחום לוהט. נכון שיש ימים חמים באמסטרדם שבהם הטמפרטורה נוסקת, אבל זה לא משהו שקורה יום יום. בנוסף, אל תופתעו אם פתאום ירד גשם כשתטיילו ברחובות אמסטרדם בקיץ.

כיוון שאמסטרדם נמצאת הרחק בצפון, שעות האור בעיר מתארכות כמעט עד עשר בלילה. כדאי לקחת סוודר קל כי בערב קצת קריר בחוץ.

עלות הביקור באמסטרדם בקיץ

מטבע הדברים שהמחירים באמסטרדם יעלו בקיץ, שיא העונה התיירותית. יש באמסטרדם אכסניות רבות שיעזרו לכם לחסוך כסף גם בקיץ, אם כי רבות מעלות את המחירים בעונה החמה, שלא לדבר על כך שהחדרים מתמלאים במהירות רבה יותר בקיץ. אם אתם לא מוצאים חדר באחת האכסניות, תוכלו לנסות את מזלכם במלונות הזולים באמסטרדם, אלה שנמצאים קצת רחוק יותר ממרכז העיר.

אם אתם מבקרים באמסטרדם בימים שבהם מתקיימים בה אחד מפסטיבלי הקיץ הגדולים, כדאי להסדיר את נושא הלינה זמן רב לפני מועד החופשה שלכם כי בימים שכאלה יותר אנשים מחפשים מקומות לינה בעיר ההולנדית.

אירועים שמתקיימים באמסטרדם בקיץ

אירועים באמסטרדם ביוני

ברוב ימי חודש יוני מתקיים Holland Festival שבמהלכו התיאטראות ברחבי העיר מציגים הופעות מוסיקה, מחול, הצגות תיאטרון ועוד.

בסוף השבוע השלישי של חודש יוני העיר מארחת את פסטיבל Canal Gardens in Bloom, שבו הגינות הפרטיות נפתחות בפני כלל הציבור.

אירועים באמסטרדם ביולי

אין אירועים גדולים שמתקיים באמסטרדם ביולי אבל אל דאגה, יש הרבה דברים שאפשר לעשות. התורים במוזיאונים הגדולים כמו Rijksmuseum, מוזיאון ואן גוך ובית אנה פרנק יהיה ארוכים במהלך כול החודש. לכן, מומלץ לקנות כרטיסים מראש באינטרנט. תוכלו ליהנות בכול אחת מהמסעדות ובתי הקפה ברחבי העיר. ארוחה באוויר הפתוח היא בילוי פופולרי מאוד בקיץ. זה גם זמן מושלם לשכור אופניים לנסיעה ארוכה מחוץ לעיר, או סתם להסתובב ברחובותיה היפים של אמסטרדם.

אירועים באמסטרדם באוגוסט

מצעד הגאווה – מצעד הגאווה השנתי, שהוא אירוע מרכזי ומלהיב באמסטרדם מתקיים מ- 26 ביולי עד 2 באוגוסט.

אירוע De Parda מתקיים לאורך ארבעה קילומטרים ב-Martin Luther Kingpark, דרומית לתחנה המרכזית. המצעד מאופיין כסוג של מופע נודד שמשולב ביריד רנסנס. ההופעות והמופעים מתחילים אחר הצהריים ונמשכים עד אחרי חצות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*