לחמני וכצנלסון הסכימו על סקר משותף. גלבר ממשיכה לבד

לחמני וכצנלסון הסכימו על סקר משותף. גלבר ממשיכה לבד

האם הלן גלבר, שרוצה יותר מכולם להחליף את שלטונו של יחיאל לסרי תהיה זו שתקל עליו לזכות בקדנציה שלישית רצופה? שמעון כצנלסון ואלי לחמני הסכימו לצאת לסקר משותף, סקר חיצוני ובלתי תלוי מי מבין השניים יהיה המועמד שיתמודד מול יחיאל לסרי.

השניים הגיעו להבנה הידועה לכולם שריבוי מועמדים לראשות משחקת לידיים של יחיאל לסרי, הם שמו לרגע את האגו האישי בצד ויתרכזו בזמן הקרוב בלנסות ולשכנע כמה שיותר אנשים כדי שברגע האמת, שיתקשרו הסוקרים, השם שלהם יהיה השם שיעלה בגורל.

מי שנכון להיום לא משחקת את המשחק היא הלן גלבר, שלא שעדיין מאמינה שהיא חזקה מלחמני, כצנלסון ולסרי גם יחד. גלבר שהכריזה השבוע שתלך עד הסוף, עד ה-30 באוקטובר לא הצטרפה נכון להיום לשני חבריה מאופוזיציה ולא תשתתף בסקר.

גלבר, לא לוקחת בסקר…

נכון לכתיבת שורות אלו וללא התחייבות שכך יישאר המצב המתמודדים הבולטים לראשות העיר יהיו יחיאל לסרי, אלי לחמני/שמעון כצנלסון והלן גלבר.

השלושה נמצאים בקמפיין מאסיבי על התודעה האשדודית ושלושת החודשים הבאים הולכים להיות לא פשוטים, כמו בכל מערכת בחירות מוניציפאלית אולי אפילו קצת יותר.

הרבה לחצים מופעלים ויופעלו על הגב׳ גלבר לקחת חלק בסקר ונראה שלבסוף תשתכנע (הערכה) להיכנס לטריו, היא רמזה על זה בפוסט כבר השבוע שתעשה כל שידרש ממנה כדי להוריד את לסרי מהכסא. מצד שני, בכנס פתיחת המטה אמרה שתתמודד עד הסוף. ההימור שלי שהיא בסוף תכנע ללחצים ותיקח חלק בסקר המשותף.

במצב של מועמד אחד מוביל תתחמם המערכה ותהפוך לצמודה ומותחת עד הרגע האחרון, אין ספק שמדובר בטוויסט בעלילה שטורף את כל הקלפים, פותח את המערכה ומאתגר את המועמדים לעבודה קשה ומאומצת עד רגע הישמע הגונג לנעילת הקלפיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*