לא צבעו את ראש הגלבוע בצהוב: הפסד מתסכל למכבי אשדוד בגן נר

לא צבעו את ראש הגלבוע בצהוב: הפסד מתסכל למכבי אשדוד בגן נר

מכבי אשדוד\באר טוביה נראית השנה כקבוצה לא מאוזנת בין משחקי הבית והחוץ שלה. הדולפינים שניצחו עד כה שלושה משחקים ( כולם מחוץ לאולם הקריה) וספרו שלושה הפסדים, הגיעו הערב (ראשון) לגן נר, למשחק חוץ קשה במיוחד מול גלבוע\גליל שהגיעה מהמקום השני בטבלת הליגה.
אשתקד שתי הקבוצות הללו היו המפתיעות של העונה, ואת המשחק הערב פתחה אשדוד בסערה, הרבה בעזרת פול סטול ולנדון מילבורן, שני המצטיינים של הקבוצה עד כה העונה, ו את הרבע הראשון, גם בעזרת יכולת טובה של ליס שושי ועידו פליישר מתחת לסלים, סיימה אשדוד ביתרון 36-29.
המארחת שטרם הפסידה העונה בבית ידעה לחזור כבר ברבע השני, ועם ריצת 19-0 עלתה ליתרון דו-ספרתי, כשגרג וויטינגטון ויחזקאל סקוורר ששב למגרשים לאחר כמעט שנה, פתחו מבערים.
אשדוד הראתה אופי כמו במשחק בנהריה בשבוע שעבר, והחזירה לעצמה את היתרון בתוך הרבע האחרון, אך האדומים של בית הלחמי עם דקות אחרונות מרשימות, בניצוחו של חואקים שוכמן, שמרו את הניצחון בצד הביתי.
מכבי אשדוד/באר טוביה: סטול 27 (7-11 לשלוש, 6-9 מהקו, 4 חטיפות, 7 איבודים), מילבורן 25 (8-10 לשתיים, 1-5 לשלוש, 6-6 מהקו, 5 אסיסטים, 5 איבודים), שושי (14 ריבאונדים) ושפרד (6-8 מהקו) 10 כ"א, פמברטון 7 (1-5 לשלוש), רוזפלט ומעיין (6 חטיפות) 6 כ"א, פליישר 4. כן שותפו: פלאס ושוטבין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*