ואז הגיע פול סטול: 92-86 מרשים למכבי אשדוד בנהריה:

ואז הגיע פול סטול: 92-86 מרשים למכבי אשדוד בנהריה:

שבוע לאחר פארסת הסל השבור מול הפועל ירושלים, הגיעה הערב (שני) מכבי אשדוד\באר טוביה לאולם "עין שרה" למשחק חוץ מול עירוני נהריה ויצאה עם ניצחון מתוק וחשוב.

הדולפינים שליוו בכמה עשרות אוהדים שהרעישו את האולם לכל אורך ההתמודדות סבלו שוב מחסרונו של ארק טולפסן, הפורוורד שפצוע עוד מטרום העונה, ולמרות חיסרון של ספנסר וייס המתאזרח שיצא לקבל טיפול ברבע הראשון, אשדוד הובילה כמעט לאורך כל 40 הדקות. מי שהיה בלתי ניתן לעצירה היה הרגז המקסקני\אמריקאי, פול סטול, שסיפק ערב חלומי עם 30 נקודות, 11 אסיסטים ו6 חטיפות.

החניכים של בראד גרינברג פתחו יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, הרבה בעזרת סטול ולנדון מילבורן המצויין שסיים גם הוא עם מספר נקודות מרשים (19) אך ברבע האחרון המארחת עלתה ליתרון ראשון משלשה של טרי אלן ויכולת גבוהה של הגארד, מייק הנרי. ברגע המאני-טיים, תום מעיין לקח אחריות ביחד עם סטול, והשניים שמרו את הנקודות בצד האשדודי, באולם שבדרך כלל הקבוצה הייתה חוזרת ממנו עם ראש נפול.

מכבי אשדוד/באר טוביה: סטול 30 (5-13 לשלוש, 9-9 מהקו, 11 אסיסטים, 6 חטיפות, 4 איבודים), מילבורן 19 (3-4 לשלוש, 4-9 לשתיים), שפרד 11, שושי (7 ריבאונדים) ומעיין (3-4 לשלוש, 4 אסיסטים) 9 כ"א, רוזפלט 7 (2-7 מהשדה, 8 ריבאונדים, 3 חסימות), וייס 3, פליישר ופמברטון 2 כ"א.

מאת: מאור לוי

צילום: ארכיון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*