אשדוד בורחת מהקו האדום

אשדוד בורחת מהקו האדום

אם וכאשר אשדוד תבטיח את הישארותה בליגת העל אחרי שמרבית שמרבית הפרשנים הספידו אותה יהיה המשחק הזה, הערב מול עירוני נהריה זה ששינה את כיוון העונה.

אשדוד הגיעה ל-3 משחקים קריטיים שהגורל סידר לה בבית. את הראשון לקחה בשיניים עם הרבה מאוד אופי ונחישות ואת המשחק, הערב מול נהריה לקחה אשדוד עם יכולת, בעיקר של פמברטון שהתפוצץ הערב על הפרקט בהיכל הקריה עם שיא עונתי של לא פחות מ-24 נקודות, כמו חברו למשחק פול סטול.

אשדוד צתחילה לצבור נקודות לבנות שיעזרו מאוד בימים שחורים שעוד עתידים לבוא, אשדוד אמנם ממוקמת במקום העשירי אבל עם טבלה צפופה כמו זו של העונה אשדוד יכולה במחזור אחד לדלג 2-3 מקומות.

באשדוד עושם הכל כדי לברוח מהקו האדום, המטרה הראשונה היתה ונשארה להשאיר את הקבוצה כמה שיותר מהר ליגה. ברגע שזה ייעשה יתחילו אולי באשדוד לסמן מטרות אחרות כמו הפלייאוף.

חזרתו של קארטר עושה טוב לקבוצה, מי שחשש שעזיבתו של מידלטון תכניס את אשדוד לבור התבדה, ויש האומרים שהוא היה החוליה החלשה – תכל'ס, עם תוצאות אי אפשר להתווכח.

אז מה היה לנו הערב? בעיקר פול סטול וג'ייק פמברטון שיחד אחראיים על יותר מחצי מהנקודות שקלעה אשדוד. אבל היתה גם מלחמה, חד וחלק אשדוד רצתה יותר, ומהרגע הראשון היה ניתן לראות זאת בבירור. אשדוד הובילה בגאון בכל שלבי המשחק שבסופן של 40 דקות הסתיים בתוצאה 74:93 לצהובים של בראש גרנברג.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*